مسابقات رده های سنی و عموم آسیا - اندونزی ؛ سنگاپور حریف بعدی تیم ملی واترپلو جوانان

مسابقات رده های سنی و عموم آسیا - اندونزی ؛ سنگاپور حریف بعدی تیم ملی واترپلو جوانان
تیم واترپلو جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی و حذفی رقابتهای واترپلو رده های سنی و عموم آسیا که در اندونزی جریان دارد ، حریف تیم سنگاپور شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، تیم واترپلو جوانان کشورمان پس از صدرنشینی در مرحله گروهی مسابقات رده های سنی و عموم آسیا که به میزبانی شهر "پالم بانگ" اندونزی برگزار می شود ، امروز دوشنبه رقابتهای خود را در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری خواهد کرد .

بر این اساس با توجه به صدرنشینی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی ، در مرحله یک چهارم تیم جوانان ایران از ساعت 45/16  امروز به وقت اندونزی (15/13 دقیقه با وقت تهران) با تیم چهارم گروه اول (سنگاپور) دیدار خواهد کرد تا برنده این دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود کند. تیم ازبکستان صدرنشین گروه اول نیز در مرحله یک چهارم نهایی با قطر تیم چهارم گروه دوم پیکار خواهد کرد.

در دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی تیم های کویت - هند و اندونزی – قزاقستان دیدارهای حذفی و ضربدری را برگزار خواهند کرد تا برنده این دو مسابقه هم راهی مرحله نیمه نهایی شوند. 

دیدارهای نیمه نهایی و فینال مسابقات واترپلو رده های سنی و عموم آسیا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (19 و 20 مهرماه) برگزار خواهد شد. 

هدایت تیم واترپلو جوانان کشورمان را "ودیم اسکراتف" سرمربی اوکراینی برعهده دارد و مجید غلامی و دانیال خاکبان کادر مربیان تیم کشورمان را تشکیل می دهند . جواد پذیرفته نیز به عنوان مدیر فنی این تیم را همراهی می کند.

۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.