پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (110)،تیم ملی جودو با یک نشان نقره و سه عنوان پنجمی به کار خود در جهانی باکو پایان داد

تیم ملی جودوی ایران با کسب یک مدال نقره، سه مقام پنجمی و یک مقام هفتمی و قرار گرفتن در مکان نهم به کار خود در مسابقه‌های جام جهانی باکو پایان داد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در رقابت‌های جام جهانی جودو در باکو در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب مقابل جورجیانی از گرجستان شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

محجوب برای رسیدن به دیدار نهایی جودوکاران قزاقستان، مصر، ترکیه و اوکراین را شکست داده بود.

در وزن 81 کیلوگرم امیر قاسمی نژاد با شکست مقابل آنتونیو سیانو از ایتالیا در مکان پنجم این وزن قرار گرفت. قاسمی نژاد در دور اول استراحت داشت و در دورهای دوم و سوم نمایندگان قزاقستان و آذربایجان را ایپون کرد. در دور چهارم و پنجم هم به ترتیب با دو شکست مقابل نمایندگان ایتالیا در جای پنجم قرار گرفت.

محمد رضا رودکی کاپیتان تیم ملی در وزن 100+ در دور اول استراحت کرد. در دور دوم مقابل نماینده روسیه شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. در این مرحله نماینده ترکیه را شکست داد اما مقابل سفلان بوستانوف دیگر نماینده روسیه شکست خورد و در جای پنجم قرار گرفت. در این وزن 12 جودوکار حضور داشتند. رودکی که به دلیل مصدومیت در دو جام جهانی قبلی در ازبکستان و قزاقستان نیز شرکت نکرده بود.

تیم ملی ایران شنبه هم یک مقام پنجمی توسط حمیدرضا خطیبی در وزن 66- کیلوگرم و یک مقام هفتمی توسط احسان بهرامیان در وزن 60- کیلوگرم کسب کرده بود.
تیم ملی ایران با 6 جودوکار در جام جهانی باکو حضور داشت.
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.