بازی‌های آسیایی نوجوانان ـ 2009سنگاپور؛سرمربی تیم ملی شنا ایران: از عملکرد نوجوانان راضی‌ام /نسبت به بزرگسالان نتایج بهتری گرفتیم

سرمربی تیم شنای نوجوانان ایران گفت: با توجه به سطح بالای مسابقات آسیایی سنگاپور از عملکرد نوجوانان ایران راضی هستم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بهزاد مهدی‌خبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به سنگاپور اظهارکرد: در مجموع تصور می‌کنم عملکرد شناگران نوجوانان ایران در سنگاپوربسیار خوب بود. هفت رکورد جوانان ایران در این مسابقات جابه‌جا شد و ما در دو ماده مقام پنجم و در دو ماده مقام هفتم را پس از راهیابی به فینال کسب کردیم.
وی افزود: با توجه به اینکه شناگران ایران توانستند در این مسابقات رکوردهای ملی کشور را جابه‌جا کنند می‌توان گفت عملکرد خوبی داشتند. ضمن آنکه بیشتر آنها در سه، چهار هفته‌ی آخر تمرین‌ها درگیر امتحانات مدارس بودند. همچنین کنسلی اردوی شنا در مجارستان و تعطیلات عید تا اندازه‌ای در تمرین‌های ما تاثیرگذار بود.
خبازیان افزود: نباید فراموش کرد که نام این مسابقات بازی‌های آسیایی نوجوانان بود و بی تردید بهترین‌های کشورها در این مسابقات شرکت کرده بودند. به هر حال همین که شناگران ما در انفرادی و تیمی توانستند موفق باشند و به فینال راه پیدا کنند، نشان می‌دهد که آنها حتی نسبت به بزرگسالان نیز نتایج بهتری گرفتند.
سرمربی تیم شنای نوجوانان درباره ی اینکه از شناگران ایرانی انتظار مدال می‌رفت نیز گفت: به دلیل مسابقات رده‌های سنی که بین رده‌های 15 تا 18 سال برگزار می‌شود، از این مسابقات نیز انتظار مدال داشتیم. اما، بی‌تردید سطح بازی‌های آسیایی سنگاپور بسیار بالاتر از مسابقات رده‌های سنی آسیاست و از نظر فنی نیز شناگران بسیار توانمندتری در آن حاضر هستند.
وی افزود: بی‌تردید ما در مسابقات رده‌های سنی کار آسان‌تری داریم و حتی موفق به کسب مدال شده‌ایم. اما، مسابقات شنای بازی های آسیایی سنگاپور به اندازه‌ای سطح بالا بود که شناگران ما برای ورود به آن باید رکورد ورودی کسب می‌کردند و تمام نفرات ایران در این رقابت‌ها پیش از این رکورد ورودی بدست آورده بودند.
خبازیان در پایان گفت: به هر حال این شناگران تمرین‌های خود را ادامه می‌دهند تا برای المپیک آینده‌ی نوجوانان انتخاب شوند. ضمن آنکه ما در این مسابقات شاهد بودیم شناگران ایرانی رده‌هایی چون پنجم و هفتم را کسب کردند و ما اگر بتوانیم تا بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو این فاصله‌ را حفظ کنیم و با تلاش بیشتر به تمرین‌ها ادامه دهیم می‌توانیم در آن مسابقات امید مدال داشته باشیم.

 

۱۵ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.