پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (111)؛مسابقات جودوی ورلدکاپ آذربایجان؛محجوب به دیدار نهایی رقابت‌ها راه یافت

آخرین روز از مسابقات جودوی ورلدکاپ آذربایجان درحالی صبح امروز در باکو آغاز شد که هر سه نماینده ایران در آستانه کسب مدال قرار گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون جودو و کوراش، در وزن منهای 81 کیلوگرم، امیر قاسمی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست در مرحله دوم "یستان کادبلوف" از قزاقستان را با ضربه فنی مغلوب کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "تورال ساف‌قلی‌اف" از جمهوری آذربایجان رفت و با برتری مقابل این حریف به عنوان نفر اول گروه دوم به نیمه نهایی راه یافت. قاسمی‌نژاد در این مرحله "مارسونسینی" از ایتالیا را پیش رو دارد که در صورت پیروزی بر این حریف راهی فینال مسابقات خواهد شد. 

اما در وزن منهای 100 کیلوگرم، جواد محجوب یک روز خوب را سپری کرد. او ابتدا با برتری برابر نمایندگان قزاقستان و مصر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله "فیاض یازچی" از ترکیه را از پیش رو برداشت تا به جمع چهار نفر برتر و مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. اوج کار جواد محجوب در مرحله نیمه‌نهایی بود. او با شکست حریفی از اوکراین به دیدار فینال راه یافت. "ژورولیانی" از گرجستان حریف محجوب در دیدار نهایی خواهد بود.

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، محمدرضا رودکی کاپیتان تیم ملی جودوی ایران پس از استراحت در دور نخست در ادامه به مصاف اصلان کامبی‌اف از روسیه رفت و مقابل این حریف شکست خورد. رودکی در گروه بازنده‌ها می‌بایست با "بوراک سربست" از ترکیه مصاف بدهد. او در این مرحله این شانس را خواهد داشت تا به مدال برنز مسابقات دست یابد.
۱۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.