مسابقات شمشیر بازی قهرمانی جهان کاتانیا_ایتالیا؛مجتبی عابدینی از رویارویی بانماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد

مجتبی عابدینی ورزشکار کشورمان در اسلحه سابر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مبارزه مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس ممانعت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون شمشیر بازی: مسابقات قهرمانی شمشیر بازی جهان که به میزبانی کاتانیای ایتالیا  از صبح امروز در اسلحه سابر آغاز شد،  ورزشکار کشورمان در اسلحه سابر که از جدول مناسبی هم بر خوردار بود و صعودش به مرحله  حذفی مسابقات قطعی محسوب می شد در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین از مبارزه با رژیم اشغالگر قدس خودداری کرده و از جدول مسابقات حذف شد.
 
بنابر این گزارش حمید رضا طاهر خانی در دوره مقدماتی و در جدول (pol) با پیروزی مقابل حریفان خود از کشورهای کره، هنگ کنگ، آرژانتین، مراکش و مالزی به عنوان نفردوم گروه خود به مرحله بعدی مسابقات (حذفی) راه پیدا کرد .

همچنین علی پاکدامن دیگر نماینده کشورمان برای ورود به جدول حذفی، نمایندگان کشورهایی از اکراین، قزاقستان، مالزی، و ساحل عاج را از پیش رو برداشت.
همچنین محمد فتوحی با پیروزی مقابل حریفانی از یونان و کنگو ، سومین نماینده کشورمان بود که  به مرحله حذفی راه یافت.

لازم به ذکر است  با توجه به سال المپیک در مسابقات شمشیر بازی  در اسلحه سابر این رویداد بزرگ 145 ورزشکار از سرتا سر  دنیا در کاتانیای ایتالیا  با هم به رقابت پرداختند.
 
۱۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.