به گزارش خبرنگار اعزامی سنگاپور؛سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان: رکورد بازی های نوجوانان در حدبزرگسالان بود

سرمربی تیم تیراندازی نوجوانان ایران عملکرد این تیم در بازی های آسیایی سنگاپور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به زمانی که برای آماده سازی این تیم صرف شده بود، نتایجی قابل انتظار رقم خورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و  خبرنگار اعزامی به سنگاپور ؛یوسف آجرلو با بیان این مطلب افزود: در مجموع تیم تیراندازی ایران نتایج خوبی در بازی های آسیایی سنگاپور به دست آورد. اینکه توانستیم در مسابقاتی با این سطح یک فینالیست داشته باشیم برای ما رضایتبخش و قابل قبول است.
وی بی تجربگی را یکی از عوامل ناکامی سپهر صفاری در فینال ماده تپانچه بادی مسابقات تیراندازی بازی های آسیایی نوجوانان عنوان کرد و افزود: سطح تیراندازی آسیا در رده سنی نوجوانان بویژه در بخش خانم ها خیلی رشد کرده است. در مسابقات سنگاپور رکوردها در حد بزرگسالان بود و در بخش پسران نیز فقط 5 تا 6 امتیاز با رده سنی بزرگسالان فاصله وجود داشت.
سرمربی تیم تیراندازی نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: ما انتظار رقابت در این سطح را نداشتیم و فکر نمی کردیم رقابت ها تا این اندازه سنگین باشد. در این میدان ورزشکاران ما با حریفانی مبارزه می کردند که با وجود جوانی، مسابقات زیادی را تجربه کرده بودند.
آجرلو افزود: تیمی که راهی سنگاپور شد، فقط 7 تا 8 ماه به صورت جدی تمرین کرده بود. با این زمانی که ما برای آماده سازی تیم صرف کرده بودیم فکر می کنم نتایج خوبی کسب کردیم و عملکردمان مثبت بود.
وی در ادامه با ابراز اطمینان از اینکه همین تیم نوجوانان طی یک تا دو سال آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت، افزود: اردوهای تیم تیراندازی نوجوانان ایران در بازگشت به تهران مجددا دنبال خواهد شد. ما در تابستان اردوهایی خواهیم داشت و سعی می کنیم با استفاده از فرصت تعطیلات بین 30 تا 40 روز به صورت اختصاصی با این تیراندازان تمرین کنیم تا تیمی آماده را راهی مسابقات تیراندازی آسیا در دوحه کنیم.
۱۵ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.