دکتر علی مجدآرا : زنجان پایتخت پیاده روی ایران شد

مردم ورزش دوست استان زنجان با حضور پرشور خود در هجدهمین همایش پیاده روی خانوادگی فدراسیون ورزشهای همگانی که به صورت سراسری برگزار شد ، این استان را به مرکز پیاده روی ایران تبدیل کردند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی طی گفتگویی به ارزیابی هجدهمین همایش پیاده روی پرداخت و ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت : بیش از پانصد هزار نفر در همایش پیادهر روی سراسری استان زنجان ( به طور همزمان در هفت شهرستان ) حضور یافتند که مشارکت این تعداد جمعیت نه تنها در نوع خود بی نظیر بوده بلکه به همین منظور باید استان زنجان را مرکز پیاده روی ایران نامید .

وی در ادامه افزود : حضور پرشور کلیه اقشار جامعه در این همایش پیاده روی بیانگر فرهنگ غنی مردم ، علاقه مندی آنان به ورزش و از همه مهمتر نهادینه شدن فرهنگ ورزش در بین مردم این استان  می باشد که با این حرکت بزرگ نه تنها سلامتی خود را تامین نموده اند بلکه نشاط و شادابی را در بین اعضای خود نیز  ایجاده کرده اند.

مجدآرا در پایان خاطر نشان ساخت : طبق دستور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان ، در روز 26 مهرماه همزمان با سالروز تربیت بدنی و ورزش باید چنین برنامه ای در سراسر کشور به انجام رسیده و خواستار مشارکت همه جانبه مردم در عرصه ورزش باشیم البته برای هفته تربیت بدنی برنامه های متنوع دیگری نیز در نظر داریم که در فرصت مناسب اعلام خواهیم نمود .

از دیگر نکات بارز این همایش اختصاص 16 خودرو سواری پراید به شرکت کنندگان بود که علاوه بر آن بیش از 504 جایزه دیگر نیز به قید قرعه به علاقمندان اهداء شد . نوزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه 22 مهرماه به میزبانی استان مرکزی و شهرستان شازند برگزار خواهد شد .
۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.