مسابقات رده های سنی و عموم آسیا – اندونزی ؛سب هفتمین مدال تیم شیرجه ایران در جاکارتا

چهارمین روز از هفتمین دوره مسابقات شیرجه رده های سنی و عموم آسیا با ادامه مدال آوری شیرجه روهای کشورمان همراه شد و یک مدال برنز دیگر برای کشورمان به ارمغان آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، در ادامه رقابتهای شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی و عموم آسیا که در ورزشگاه "سنایان" شهر جاکارتای اندونزی جریان دارد ، امروز (شنبه) در ماده سکو گروه سنی B (14- 15 سال) امیرحسین مدبری موفق به کسب چهارمین مدال برنز تیم شیرجه ایران شد.

تاکنون تیم شیرجه کشورمان در رده های سنی(16- 18 سال) متشکل از علی شکول و حمید کریمی موفق به کسب مدال طلا، در ماده تخته سه متر گروه سنی C (12 -13 سال) حسام صمدی مدال برنز، مجتبی ولی پور در تخته یک متر فنر رده سنی عموم مدال طلا ،علی شکول شیرجه روی رده سنی A (16- 18 سال) در ماده تخته یک متر مدال برنز، شیرجه هماهنگ از سکو در گروه سنی A (18-16سال) متشکل از علی شکول و حمید کریمی مدال طلا و در ماده تخته3 متر گروه سنی C(13-12 سال) حسام صمدی موفق به کسب مدال برنز شدند.

این مسابقات عصر امروز شنبه نیز پیگیری می شود که طی آن در رده سنی A ( 16- 18 سال) علی شکول و حمید کریمی به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. رقابتهای شیرجه رده های سنی و عموم آسیا از 13 مهرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه 17مهر ادامه خواهد داشت.











۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.