پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (105)؛افشار زاده: کشتی ایران در المپیک 2012 باید حرف اول را بزند

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (105)؛افشار زاده: کشتی ایران در المپیک 2012 باید حرف اول را بزند
35 مربی کشتی آزاد و فرنگی در دوره سولیداریتی همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ، مراسم افتتاحیه این کلاس سولیداریتی صبح امروز 16 مهرماه با حضور بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک و مریبان آزاد و فرنگی کار در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد .

در این مراسم دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب که آموزش به عنوان اساسی ترین و ارزشمندترین مباحث می باشد در خصوص برگزاری این کلاس گفت: ما اخیرا به علت عدم آشنایی به علم روز دچار فراز و نشیب های زیادی شده ایم و این خود باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در ورزش کشور شده است.

وی ادامه داد : از این رو ما در کشتی نیاز به یک تداوم ویژه در بحث آموزش داریم.

بهرام افشارزاده همچنین در خصوص بحث استعدادیابی در کشتی نیز گفت: استعدادیابی کشتی  در خود هر استان باید انجام شود و این امر نباید فقط در تهران متمرکز باشد. به گونه ای که ما در هروزن چند کشتی گیر را پرورش دهیم تا کشتی ایران به صورت انحصاری پیش نرود و در هر وزن چند پشتوانه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ما باید دانش آموزی و دانشجویی در کشتی را به درستی مدنظر قرار دهیم و در این رابطه به کتب و مطالب روز دنیا دسترسی داشته باشیم.

 در پایان بهرام افشارزاده در خصوص حضور کشتی گیران در المپیک 2012 لندن نیز گفت: کشتی ایران در 2012 لندن باید حرف اول را بزند و امیدواریم که این تیم به صورت کامل در این رقابت ها حاضر شوند و موفقیت زیادی را کسب نمایند.

   


۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.