پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (106)؛نهمین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC از لندن به پایان رسید

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (106)؛نهمین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC از لندن به پایان رسید
نهمین و یکی مانده به آخرین بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای سی امین دوره بازی ها از پایتخت لندن روز گذشته به پایان رسید.
رسانه جدید

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این بازدید سه روزه، اعضای کمیسیون هماهنگی نظاره گر پیشرفت های خوبی از پروژه های المپیک بودند و از تلاش های کمیته برگزاری بازی ها تشکر و قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش؛ دنیس اسوالد رئیس کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک در این بازدید اظهار داشت: کمیته برگزاری بازی ها همچنان به انجام پیشرفت های قابل ملاحظه برای ارائه بازی هایی شگفت انگیز ادامه خواهد داد.

وی همچنین افزود: بازی های المپیک، رویدادی منحصر به فرد هستند و فرصتی برای ورزشکاران سراسر دنیا که هر چهار سال یکبار گرد هم آیند.
اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک نیز در این بازید خاطر نشان کردند که بازی ها المپیک لندن بدون شک میراثی عظیم را برای لندن، بریتانیا و جنبش المپیک باقی خواهند گذاشت.

سباستین کوئی رئیس کمیته برگزاری بازی ها در ادامه گفت: حدود 6 ماهی هست که از زمان آخرین بازدید کمیسیون هماهنگی سپری شده و در این زمان، کارهای بسیاری از جمله فروش بلیت، جذب داوطلب، تست عملیاتی پایگاه های ورزشی صورت گرفته است.

شایان ذکر است؛ در طول این سه روز، اعضای کمیسیون هماهنگی گزارشاتی را از سوی کمیته برگزاری بازی ها، دولت بریتانیا و بخش حمل و نقل لندن دریافت نمودند و همچنین در جریان آخرین پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های مختلف از جمله، ارائه خدمات به ورزشکاران، کمیته های ملی المپیک، فدراسیون های بین المللی ورزشی، رسانه های خبری، بازی های پارالمپیک و تماشاچیان قرار گرفتند. اعضای کمیسیون هماهنگی در خصوص موضوعات بازاریابی، تکنولوژی، فرهنگی، آموزشی و ارتباطات نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است؛ آخرین بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از 28 لغایت 30 مارس 2012 در لندن برگزار خواهد شد.  

۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.