عیادت افشار زاده ازدکتر شهابی در بیمارستان لاله تهران

عیادت افشار زاده ازدکتر شهابی در بیمارستان لاله تهران
صبح امروز بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه احمد ارشدی معاونت اداری مالی کمیته با حضور در بیمارستان لاله تهران از دکتر شهابی عیادت به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر اصغر شهابی، رییس ایرانی کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا که به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می برد با پیگیری مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به بیمارستان لاله تهران منتقل شده و همچنان زیر نظر پزشکان قرار دارد.

در همین راستا صبح امروز بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه احمد ارشدی معاونت اداری مالی کمیته با حضور در بیمارستان لاله تهران از دکتر شهابی عیادت به عمل آوردند. در این دیدار که سردار آجرلو نیز حضور داشت :افشار زاده ضمن گفتگو با پزشک وی در خصوص آخرین وضعیت دکتر شهابی، برای وی آرزوی سلامتی و از مردم بزرگ و بخصوص ورزش دوست کشورمان خواست برای سلامتی این خادم ورزش کشور دعا کنند.

دکتر شهابی که به عنوان عضو کادر پزشکی مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به تایلند رفته بود، 24 روز است که در کما به سر می برد که با پیگیری مسئولین کمیته المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه برداری به ایران منتقل شده و کماکان زیر نظر پزشکان قرار دارد.

۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.