رییس فدراسیون دوچرخه سواری:افزایش پیست های دوچرخه سواری در کشور ما را به آینده خوشبین کرده است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری:افزایش پیست های دوچرخه سواری در کشور ما را به آینده خوشبین کرده است
رییس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به ساخت و توسعه پیست های ویژه این رشته ورزشی در سال های اخیر گفت: با توجه به این مهم، باید به آینده دوچرخه سواری ایران امیدوار و خوشبین بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علی زنگی آبادی درباره وضعیت پیست های دوچرخه سواری کشورمان افزود: در حال حاضر کار ساخت پیست های دوچرخه سواری در شهرهای ساری و مشهد به اتمام رسیده است و پیست اهواز نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت پیست های دوچرخه سواری در تبریز، کرمان، اراک و موافقت برای ساخت پیست در رشت، اظهار داشت: پیش از این دوچرخه سواران بخش پیست برای برگزاری تمرینات و آماده سازی خود چاره ای جز حضور در تهران نداشتند اما با توسعه و گسترش پیست های دوچرخه سواری استاندارد در شهرهای مختلف کشور این مشکل به مرور زمان در حال برطرف شدن است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری وضعیت این رشته در کشور را خوب و رو به پیشرفت دانست و گفت: دوچرخه سواری ایران از تیم های مطرح آسیا به شمار می رود به طوریکه تیم ما در بخش جاده در آسیا رده نخست را در اختیار دارد و در بخش پیست هم جزو سه تیم برتر این قاره هستیم.

زنگی آبادی با اشاره به کسب سه سهمیه المپیک 2012 لندن از سوی رکابزنان تیم ملی در بخش جاده، اظهار امیدواری کرد،به احتمال بسیار زیاد تیم دوچرخه سواری ایران در چهار رقابت پیش رو برای کسب سهمیه در کشورهای چین، قزاقستان، کلمبیا و انگلیس می تواندحداقل یک سهمیه نیز در بخش پیست بدست آورد.

زنگی آبادی از توافق میان مسوولین استان قزوین و فدراسیون دوچرخه سواری برای برگزاری تور بین المللی تحت عنوان یادآوره 'سردار آزادگان، مرحوم ابوترابی' خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا این مسابقات را در تقویم رقابت های رسمی فدراسیون جهانی به ثبت برسانیم.

 

۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.