مسابقات رده های سنی و عموم آسیا – اندونزی؛درخشش شیرجه روهای ایران در اندونزی

مسابقات رده های سنی و عموم آسیا – اندونزی؛درخشش شیرجه روهای ایران در اندونزی
سومین روز از هفتمین دوره مسابقات شیرجه رده های سنی و عموم آسیا با ادامه درخشش شیرجه روهای کشورمان همراه شد و یک مدال طلا و یک مدال برنز دیگر برای کشورمان به ارمغان آمد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، در ادامه رقابتهای شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی و عموم آسیا که در ورزشگاه "سنایان" شهر جاکارتای اندونزی جریان دارد ، امروز (جمعه) در ماده شیرجه هماهنگ از سکو و در گروه سنی A (16- 18 سال) تیم کشورمان متشکل از علی شکول و حمید کریمی موفق به کسب مدال طلا شد . در این ماده شیرجه روهای هنگ کنگ وتایلند دوم و سوم شدند.همچنین در ماده تخته3 متر گروه سنی C( 12 -13 سال) حسام صمدی پس از شیرجه روهای هنگ کنگ و مالزی بر روی سکوی سوم ایستاد و یک مدال برنز دیگر برای کاروان شیرجه ایران بدست آورد .

در این ماده امیر حسین رحیمیان پس از حسام صمدی چهارم شد. همچنین در ماده تخته 3 متر گروه سنیB (14-15 سال) امیر حسین مدبری فر به عنوان ششم دست یافت. بدین ترتیب تا پایان روز سوم مسابقات ، تیم 10 نفره شیرجه کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا توسط مجتبی ولی پور در تخته یک متر فنر رده سنی عموم و تیم دو نفره شیرجه هماهنگ از تخته سه متر و سکو در رده سنی A ((16- 18 متشکل از علی شکول و حمید کریمی و 3 برنز توسط حسام صمدی در مواد یک مترتخته و3 متر تخته رده سنیC ( 12 -13 سال) و علی شکول در تخته 1متر رده سنی A ((16- 18 شده است .این مسابقات صبح و عصر فردا شنبه نیز پیگیری می شود که طی آن در ماده سکو گروه سنی B (14-15 سال) امیر حسین مدبری فر ، در رده سنیC ( 12 -13 سال) حسام صمدی و امیر حسین رحمیان در رده سنی A (16- 18 سال) علی شکول و حمید کریمی به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. رقابتهای شیرجه رده های سنی و عموم آسیا از 13 مهرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه 17مهر ادامه خواهد داشت.

 

۱۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.