مسابقات رده های سنی عموم آسیا – اندونزی؛ولی پور دومین طلای شیرجه را از آن خود کرد

مسابقات رده های سنی عموم آسیا – اندونزی؛ولی پور دومین طلای شیرجه را از آن خود کرد
مجتبی ولی پور شیرجه تیم ملی شیرجه کشورمان دومین مدال طلای رقابتهای شیرجه رده های سنی و عموم آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، رقابتهای شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی عموم آسیا  از صبح دیروز در سالن "سنایان" شهر اندونزی آغاز  شد و  مجتبی ولی پور موفق به کسب دومین مدال طلای کاروان ایران در رده سنی عموم شد.

بر این اساس ظهر دیروز به وقت تهران مسابقات شیرجه رده های سنی آسیا با برگزاری ماده یک متر تخته فنر در رده سنی عموم پیگیری شد و طی آن مجتبی ولی پور موفق شد با کسب347 امتیاز به عنوان نفر اول این مسابقات دست یابد و دومین مدال طلای کاروان کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این ماده پس از ولی پور شیرجه روهای اندونزی با امتیازهای 338 و 313 امتیاز دوم و سوم شدند و شهباز شهنازی دیگر شیرجه روی کشورمان با 310 امتیاز چهارم شد.

تیم شیرجه کشورمان تاکنون به 2 مدال طلا توسط مجتبی ولی پور در تخته 1متر فنر رده سنی عموم و تیم دو نفره کشورمان در شیرجه هماهنگ از تخته 3متر متشکل از علی شکول و حمید کریمی در ماده تخته 3 متر هماهنگ در رده سنی 17- 19 سال و مدال برنز حسام صمدی در ماده یک مترتخته فنر در رده سنی 12 -13 سال (رده سنی C) دست یافته است.

در ادامه این رقابتها بعد از ظهر امروز چهارشنبه نیز در گروه سنی عموم (بزرگسال) ماده سکوی هماهنگ اوپن مهدی آقارضایی و شهنام نظرپور با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت .

شایان ذکر است مواد مختلف مسابقات شیرجه رده های سنی آسیا بصورت نهایی و فینال برگزار و در پایان هر ماده رقابتی جوایز نفرات برتر اهداء می شود. رقابتها شیرجه رده های سنی آسیا به مدت 5 روز در شهر جاکارتای اندونزی ادامه خواهد داشت .

 

۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.