بازی‌های آسیایی نوجوانان ـ سنگاپور؛دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جمع ‌برترین‌ها

بازی‌های آسیایی نوجوانان ـ سنگاپور؛دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جمع ‌برترین‌ها
میثم لباف و بهمن جهان تیغ دو بازیکن تیم فوتبال نوجوانان زیر 14 سال ایران از نگاه کارشناسان و خبرنگاران سنگاپوری به عنوان دو بازیکن از 11 بازیکن برتر مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور انتخاب شدند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک خبرنگار اعزامی از سنگاپور، روزنامه‌ی استریس تایمز امروز در گزارشی با بررسی نظر برخی کارشناسان درباره‌ی بازی‌های فوتبال بازی های آسیایی نوجوانان سنگاپور میثم لباف دروازه‌بان تیم فوتبال ایران را به دلیل واکنش‌های مناسب و جایگیری‌های قابل قبول به عنوان دروازه‌بان برتر این مسابقات معرفی کرد.
این روزنامه از لباف به عنوان دروازه‌بانی که ضربات از راه دور را به خوبی دفع می‌کند و با واکنش‌های خوب خود بارها دروازه‌ی ایران را نجات داده است، یاد کرد.
هم‌چنین در تحلیل این روزنامه "بهمن جهان‌تیغ" کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران به عنوان یکی دیگر از بازیکنان برتر این بازی‌ها معرفی شده است.
این روزنامه از جهان تیغ به عنوان یک بازیکن پر سرعت و قدرتی که آینده‌ای درخشان دارد، یاد می‌کند.
بازیکنانی از چین، کره جنوبی، کره شمالی، سنگاپور و عربستان سعودی نیز سایر  نفراتی هستند که در جمع یازده بازیکن برتر مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی نوجوانان قرار دارند.
دیگر موضوع جالب روز پایانی بازی‌های آسیایی نوجوانان برگزاری دیدار فینال فوتبال میان تیم‌های کره شمالی و جنوبی است که با توجه به افزایش تنش‌های سیاسی در شبه جزیره‌ی کره این بازی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.
مسوولان برگزاری مسابقات از این دیدار به عنوان سمبلی برای صلح و دوستی میان دو کره یاد می‌کنند.
همچنین بارش باران شدید در بعدازظهر یک‌شنبه برگزاری مسابقات مختلف بازی‌های آسیایی نوجوانان را تحت تاثیر قرار داد.
بارش باران در سنگاپور به مدت پنج ساعت مداوم شرایط ویژه‌ای را در این شهر حاکم کرد و جالب آنکه این بارش باران بلافاصله پس از پایان فینال مسابقات والیبال ساحلی شدت گرفت.
بارش باران به گونه‌ای بود که ورزشکاران پس از پایان مسابقات خود ناچار شدند بیش از یک ساعت در محل مسابقات باقی بمانند تا امکان انتقال آنها به هتل فراهم شود.
مسوولان اجرایی مسابقات با اعلام اینکه بارش باران پس از پایان فینال مسابقات والیبال ساحلی سبب شد تا این مسابقات لغو نشود، ابراز امیدواری کردند تا در حین انجام بازی‌های رده‌بندی و فینال فوتبال که امروز برگزار می‌شود نیز مشکل خاصی از این نظر رخ ندهد.
ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی نوجوانان شنبه شب نیز شاهد مراسم جشن استقبال سنگاپور بودند. این مراسم که با نورافشانی و آتش بازی همراه بود، در مقابل سوئیس هتل که به عنوان دهکده‌ی برگزاری مسابقات انتخاب شده است، انجام گرفت.


۱۵ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.