پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (108)؛سوسن حاجی پور:با طلای منچستر به کسب سهمیه المپیک لندن امیدوار شدم

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (108)؛سوسن حاجی پور:با طلای منچستر به کسب سهمیه المپیک لندن امیدوار شدم
رقابتهای تکواندو منچستر از سطح بسیار بالایی برخودر دار بوده و اگر چه تمامی حریفانم در این رقابتها اروپایی بودند ولی میدان خوبی برایم بود تا به کسب سهمیه المپیک لندن امید وار شوم.
سوسن حاجی پور دارند مدال برنز قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی که در تورنمنت انگلستان هم موفق به کسب نشان طلا شد در ادامه به رسایت کمیته ملی المپیک گفت: برای اولین بار بود که در وزن پنجم مبارزه می کردم و چون باید خودم را برای رقابتهای وزن 3 المپیکی آماده کنم به همین دلیل تجربه خوبی برایم بود که توانستم به خوبی از پس حریفان سنگین تر از خودم بر بیایم.

وی در خصوص مبارزه در وزن پنجم اظهار داشت: تجربه نخستم بود که در این وزن مبارزه می کردم و به همین دلیل مسابقه با حریفانی که خیلی از من بلند تر و سنگین تر بودند سخت بود ولی به تکیه بر آمادگی بدنی که داشتم موفق شدم همه حریفان را برده و مدال طلای این رقابتها را کسب کنم ،در واقع با این مدال امیدواری زیادی به کسب سهمیه المپیک در رقابتهای تایلند پیدا کردم.

حاجی پور در خاتمه تصریح کرد: ما تا به حال تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانم در صورت انتخاب شدن برای مسابقات سهمیه ای تایلند سهمیه تیم ملی بانوان کشورمان را در وزن سوم کسب کنم.
۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.