پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (109)؛درآدی مشاور ایتالیایی تیم ملی اهداف پروازی: تیراندازان ایرانی در مسابقات دوحه فاصله کمی با کسب مدال و گرفتن سهمیه دارند

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (109)؛درآدی مشاور ایتالیایی تیم ملی اهداف پروازی: تیراندازان ایرانی در مسابقات دوحه فاصله کمی با کسب مدال و گرفتن سهمیه دارند
مارچلو درآدی، مشاور ایتالیایی تیم ملی اهداف پروازی ایران، حضور چشمگیر تیراندازان در رقابت‌های قهرمانی کشور را نشانه پتانسیل بالای این رشته دانست.

 به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  سایت فدراسیون تیراندازی؛ مشاور تیم‌ملی اهداف پروازی در پاسخ به این پرسش که شرایط تیراندازی در ایران را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: ظرفیت‌های بالایی در این رشته دیده می‌شود به‌خصوص بانوان و جوانان که اگر خوب کار کنند ساپورت مربیان را خواهند داشت.

 وی افزود: نکته مهم این است که تیراندازان ایرانی وقتی به نتایج توجه نکرده و بر استرس خود غلبه کنند مانند مسابقات جهانی بلگراد می توانند نتایج بسیار خوبی کسب کنند در حالیکه فقط 6 ماه تمرین کرده‌اند. درآدی در پاسخ این پرسش که آینده تیم ملی اهداف پروازی را چطور می‌بیند گفت: تیراندازان تیم‌ملی در مسابقات دوحه که پیش درآمدی برای المپیک لندن است فاصله کمی با کسب مدال و گرفتن سهمیه دارند چون روحیه جنگندگی خوبی بدست‌آورده‌اند و در تراپ و تراپ دوبل فاصله کمی با فینال مسابقات جهانی دارند. وی ادامه داد: میانگین امتیاز 117 در تراپ و 140 در تراپ دوبل میانگین بسیار خوبی است و در این میان فدراسیون نیز تمام تلاش خود را بکاربرده است. مشاور فنی تیم‌ملی اهداف پروازی تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر خیلی خوب مسابقه می‌دهد و اولویت اول این است که ابتدا خوب مسابقه بدهیم بعد به فکر کسب مدال باشیم. وی افزود: کار من رساندن تیم شما در میان 15 تیم اول دنیاست که اکنون به آنجا رسیده‌ایم.

درآدی در مورد نفرات تیم‌ملی مردان گفت: سه نفر تیرانداز تراپ دوبل تیم ملی در سطح خوب و نزدیکی هستند و 4 نفر در تراپ نیز همگی آماده و از بهترین‌ها هستند و کار ما را برای انتخاب بسیار سخت می‌کنند. گفتنی است، مارچلو درآدی در المپیک 2008 چین سمت سرمربیگری تیم ملی اهداف پروازی انگلستان را به‌عهده داشت و در حال حاضر سرمربیگری تیم ملی هند را به عهده دارد و مشاور فنی تیم ملی اهداف پروازی ایران است.


۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.