هفتمین دوره مسابقات رده های سنی و عموم آسیا- اندونزی؛دو مدال طلا و برنز برای شیرجه روهای جوان ایران

هفتمین دوره مسابقات رده های سنی و عموم آسیا- اندونزی؛دو مدال طلا و برنز برای شیرجه روهای جوان ایران
رقابتهای شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی عموم آسیا از صبح امروز چهارشنبه در شهر جاکارتای اندونزی آغاز شد و شیرجه روهای کشورمان در اولین رقابت با حریفان خود موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون شنا، در نخستین روز مسابقات شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی آسیا که از صبح امروز در سالن "سنایان" شهر جاکارتا آغاز شد ، حسام صمدی شیرجه رو جوان تیم کشورمان توانست در رده سنی 12 -13 سال (رده سنی C) و در ماده تخته فنر یک متر به مدال برنز دست یابد . در این ماده شیرجه روهای تیم هنگ کنگ  و مالزی به مقام های اول دوم دست یافتند .

همچنین در رقابتهای صبح امروز علی شکول و حمید کریمی در ماده تخته 3 متر هماهنگ در رده سنی 17-19 سال (رده سنی A) موفق به کسب مدال طلا شدند و شیرجه روهای سنگاپور و کویت عناوین دوم وسوم را به خود اختصاص دادند .

در ادامه این رقابتها بعد از ظهر امروز نیز در گروه سنی عموم (بزرگسال) شهباز شهنازی و مجتبی ولی پور در ماده تخته سه متر رده سنی عموم به روی تخته خواهند رفت . همچنین در ماده سکوی هماهنگ اوپن مهدی آقارضایی و شهنام نظرپور با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت .

شایان ذکر است مواد مختلف مسابقات شیرجه رده های سنی آسیا بصورت نهایی و فینال برگزار و در پایان هر ماده رقابتی جوایز نفرات برتر اهداء می شود. رقابتها شیرجه رده های سنی آسیا به مدت 5 روز در شهر جاکارتای اندونزی ادامه خواهد داشت .
۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.