مقامات بلند پایه ورزش کشورمان با ژاک روگ دیدار کردند

مقامات بلند پایه ورزش کشورمان با ژاک روگ دیدار کردند
ژاک روگ: ایران نقطه عطفی در مجامع بین المللی ورزش و تاریخ المپیک است/

مهندس علی آبادی: آماده هر گونه همکاری نزدیک با IOC هستیم/

افشارزاده:در بازیهای آسیایی و المپیک نوجوانان حضوری قدرتمند خواهیم داشت

رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن دیدار با مسئولین بلندپایه ورزش کشورمان از فعالیتهای صورت گرفته طی ماههای اخیر و برنامه ریزی ایده آل ایران برای حضوری موفق در المپیک جوانان و 2012 لندن تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک،کیومرث هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی و دکتر کرباسیان خزانه دار کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس با ژاک روگ رئیس این کمیته دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست که راس ساعت 16 برگزار شد رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن خوش آمد به مقامات بلند پایه ورزشی کشورمان به مهندس علی آبادی و افشارزاده بواسطه برپایی انتخاباتی دموکراتیک و کسب حداکثر آراء تبریک گفت و اظهار داشت: بسیار خرسندم از اینکه انتخابات کمیته ملی المپیک ایران در فضایی کاملا دموکراتیک برگزار شده و مطمئنم که کسب حداکثر آراء برای بدست گرفتن مسئولیت کمیته نشان از اعتماد مجموعه ورزش ایران به شما بوده است. امیدوارم با برنامه ریزی ایده آل و مناسب بتوانید ضمن کسب نتایجی درخشان در المپیک های پیش رو پاسخ اعتماد رای دهندگان را بدهید.

وی در ادامه از حضور هیات ورزشی کشورمان در مقر کمیته بین المللی المپیک تقدیر و تشکر کرد و گفت:ایران از جایگاهی ویژه در ورزش قهرمانی و المپیک برخوردار بوده و می باشد. تاریخ و تمدن این کشور همواره با صلح و دوستی همراه بوده که با روح المپیزم هماهنگی خاصی دارد. ایران نقطه عطفی در مجامع و تاریخ المپیک است و مطمئنا IOC همانند گذشته از برنامه های این کشور برای رشد و توسعه همبستگی المپیک حمایت خواهد کرد.

ژاک روگ درادامه کسب مدال طلای ساعی و برنز محمدی را در المپیک 2008 پکن به مسئولین ورزشی کشورمان تبریک گفت و تاکید کرد: مطمئنم توان و پتانسیل ایران برای کسب نتیجه در المپیک بسیار بیش از اینهاست که یقین دارم در المپیک بعدی با فعالیتی دقیق تر به نتایجی به مراتب بهتر از پیش دست خواهید یافت. ما برای برپایی کلاسهای آموزشی در تمامی زمینه ها آمادگی کامل را داریم و سعی خواهیم کرد تا توجه ویژه شما به ارتباط متقابل را ارج نهاده و ارتباط نزدیکتری داشته باشیم.

وی در پایان از مطالعه برنامه ارسالی ایران برای دوره 2009 تا 2012 خبر داد و تصریح کرد: این برنامه را بصورت کامل مطالعه کردم و باید اعلام کنم که برنامه ریزی خوبی برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی و المپیک انجام داده اید که یقینا با پیگیری دقیق آن نتیجه نیز خواهید گرفت. همکاری نزدیک شما با شورای المپیک آسیا و کمیته بین المللی المپیک نیز ستودنی و زمینه ساز موفقیت است اما خواسته من از شما و تمامی کمیته های المپیک کشورهای دیگر این است که سرمایه گذاری خود را روی جوانان معطوف کنید چرا که آینده متعلق به آنان است و ما نیز همین رویه را در پیش گرفته ایم تا المپیک را با حضور جوانان تعریف نماییم.

در ادامه نشست مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی کشورمان از ژاک روگ بخاطر فراهم نمودن زمینه این نشست تقدیر کرد و به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در زمینه توسعه اماکن ورزشی، ترویج ورزش همگانی،افزایش بودجه ورزش،حمایت از ورزش بانوان،توجه به بعد قهرمانی ورزش و حضور مسئولین و متخصصین ورزشی کشورمان در مجامع بین المللی و کسب کرسی در کنفدراسیونها و مجامع بین المللی پرداخت و گفت: کمیته ملی المپیک ایران آماده هر گونه همکاری نزدیک با IOC می باشد و سعی خواهد نمود تا برنامه ریزیهای خود را با مشورت متخصصین امر در این نهاد پیاده سازد.

در پایان این نشست نیز بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان از فعالیت کمیسیونهای مختلف کمیته ملی المپیک گزارشاتی را ارائه داد و گفت: خوشبختانه از سالها پیش تعامل بسیار خوبی بین کمیته ملی المپیک ایران با شورای المپیک و بالطبع با IOC وجود داشته و دارد که سعی ما بر تقویت این تعامل است. مجموعه ورزش ایران از مدتهاست که جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده و مطمئن باشید که در بازیهای آسیایی نوجوانان و المپیک جوانان طبق خواسته شما قدرتمند حضور خواهیم یافت تا زمینه ای شود برای موفقیتمان در المپیک 2012 لندن.

در پایان این نشست،ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک نشان و لوح یادبود IOC را به مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اعطا کرد.

گفتنی است، مسئولین ورزشی کشورمان بعد از این دیدار با مدیر همبستگی المپیک ،مدیر بخش ارتباط با کمیته های ملی المپیک ومدیر کل کمیته بین المللی المپیک جلسلات جداگانه ای را برگزار کردند.

 

۱۷ اسفند ۱۳۸۷ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.