رییس انجمن فلوربال ایران:بازیکنان فلوربال بر روی رینگ های استاندارد تمرین می کنند

رییس انجمن فلوربال ایران گفت : بازیکنان فلوربال در اکثر شهرستانها و در سالن الزهرا تهران بر روی رینگ ها لوازم استاندارد جهانی و تمرین می کنند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛همچنین یک سری وسایل استاندارد این ورزش مفرح به استانهای آذربایجان شرقی ، ایلام ، کهکیلویه و بویراحمد ، خراسان رضوی ، زنجان ، یزد و تهران ارسال شده است و در آینده نزدیک نیز به استانهای اصفهان ، مازندران ، گیلان ، گلستان و قزوین ارسال خواهد شد .

" رمضانعلی دولو " در مورد سفرهای استانی خود افزود : یکی از اهداف مهمی که انجمن فلوربال برای توسعه و پیشرفت فلوربال در ایران دنبال می کند ، سفرهای استانی این انجمن می باشد . بررسی وضعیت و فعالیت کمیته های استانی و همچنین حمایت های لازم از کمیته ها و حل مشکلات و مسائل مربوط به کمیته ها در این سفرها مد نظر قرار می گیرد .
رییس انجمن فلوربال تاکنون به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است و در ادامه این سفرها یکشنبه هفته آتی به ایلام سفر خواهد کرد .
 
وی در مورد اهم برنامه های آتی انجمن فلوربال افزود : مسابقات قهرمانی مدارس کشور را از 9 لغایت 11 آبانماه سالجاری در تهران برگزار خواهیم کرد که به رشد و پیشرفت فلوربال در ایران کمک زیادی خواهد کرد .

همچنین انجمن فلوربال قرار است یکدوره تورنمنت بین المللی چهارجانبه با حضور تیم های سنگاپور ، کره جنوبی ، مالزی و تیم ملی کشورمان به مناسبت دهه فجر در ایران برگزار کند .

وی افزود : تیم ملی فلوربال ایران قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا که از تاریخ 19 تا 22 بهمن ماه سالجاری در توکیو برگزار می شود ، شرکت کند که برگزاری تورنمنت چهارجانبه در کشورمان در راستای آماده سازی ملی پوشان خواهد بود .

رمضانعلی دولو در پایان ضمن ابراز خوشحالی از وضعیت کنونی فلوربال و نحوه پیشرفت این رشته در ایران افزود : انجمن فلوربال یک توافق نامه با سازمان شهرداری تهران برای راه اندازی فلوربال در این سازمان تنظیم کرده که قرار است به امضای " محمدعلیپور " رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و سردار " آقامیر " رییس سازمان شهرداری تهران در محل فدراسیون، برسد .
 
۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.