هفتمین دوره مسابقات رده های سنی و عموم آسیا- جاکارتا ؛شیرجه روهای ایران از فردا با حریفان آسیایی خود رقابت می کنند

رقابتهای شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی عموم آسیا از صبح فردا چهارشنبه در شهر جاکارتای اندونزی آغاز می شود و شیرجه روهای کشورمان با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ،پیکارهای شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده های سنی عموم آسیا با شرکت 14کشور آسیایی ژاپن ،تایلند، سنگاپور، سوریه، مالزی، هنگ کنگ، برونئی، کویت ، ویتنام ، ماکائو، سریلانکا، قطر، ایران و اندونزی از صبح فردا در سالن "سنایان" شهر جاکارتا آغاز خواهد شد.

تیم شیرجه کشورمان که در سه رده سنی در مسابقات اندونزی شرکت کرده است ، فردا در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در دو گروه سنی عموم ، A( 19-17 سال ) و C ( 13-12سال ) رقابت های خود را آغاز خواهد کرد. بر این اساس صبح فردا چهارشنبه ابتدا در تخته فنر یک متر حسام صمدی و امیر حسین رحیمیان در گروه سنی C به روی تخته خواهند رفت .

همچنین در گروه سنی A ( 19-17 سال ) و در شیرجه هماهنگ از تخته 3 متر حمید کریمی و علی شکول با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
بعد از ظهر فردا نیز در گروه سنی عموم (بزرگسال) شهباز شهنازی و مجتبی ولی پور و در ماده تخته سه متر رده سنی عموم به روی تخته خواهند رفت . همچنین در ماده سکوی هماهنگ اوپن مهدی آقارضایی و شهنام نظرپور به رقابت خواهند پرداخت .

موادر مختلف مسابقات شیرجه رده های سنی آسیا بصورت نهایی و فینال برگزار می شود و در پایان هر ماده رقابتی مراسم توزیع جوایز برگزار خواهد شد. رقابتها شیرجه رده های سنی آسیا به مدت 5 روز در شهر جاکارتای اندونزی پیگیری می شود

۱۲ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.