بدمینتون بازان ایران به مسابقات بین المللی ترکیه می روند

تیم ملی بدمینتون ایران 20 مهر عازم رقابتهای بین المللی ترکیه می شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه این مسابقات محک بدمینتون بازان تیم ملی بعد از سه ماه تمرین متمرکز در کمپ فدراسیون است گفت: این بدمینتون بازان سه ماه متوالی زیر نظر مربیان خارجی مشغول به تمرین بودند که اکنون نوبت ارزیابی آنها فرا رسیده است.

وی افزود: این مسابقات 5 هزار دلاری از تاریخ 21 تا 24 مهر ماه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار می شود و تیم ایران با 8 بازیکن مرد و 6 بازیکن زن شامل بدمینتون بازان رده های سنی بزرگسالان و جوانان در این مسابقات شرکت می کند.

ریس فدراسیون بدمینتون با اشاره تلاش بدمینتون ایران برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن تصریح کرد: این رقابتها در قسمتهای یک نفره و دونفره برگزار می شود و امتیازات آن در کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن موثر است به همین خاطر امیدواریم که کاوه مهرابی، علی شاه حسینی و سروش اسکندری که فعالیت خود را برای کسب سهمیه آغاز کرده اند بتوانند در این رقابتها موفق باشند.

پوریا با بیان اینکه این بزرگترن اعزام فدراسیون بدمینتون در سال جاری است گفت:کاوه مهرابی، علی شاه حسینی، محمد رضا خانجانی، صدرالدین صادقی، فرزین خانجانی، محمدرضا خردمندی، سروش اسکندری و سپهر ایوانی در قسمت مردان و نگین امیری پور، صحابه فرد، سارادلاوری، آرام سجادی، ثریاآقایی و نیکی طرفی نژاد نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند. همچنین علی شهابی و ابوالفضل مهاجر به عنوان مسولان تیم و سیمین مهدوی و آرش عبدالمحمدیان به عنوان مربی به این مسابقات اعزام می شوند.

۱۲ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.