رییس فدراسیون انجمن های ورزشی :انجمن ها و تیم های ملی با دقت تمام محک می خورند

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به اینکه انجمن ها و تیم های ملی تحت پوشش با دقت تمام محک می خورند ، گفت : هم اکنون کارشناسان مربوطه در حال ارزیابی انجمن ها هستند و برخی از تیم های ملی از طریق اعزام به خارج از کشور ، مورد سنجش قرار می گیرند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علیپور روز یکشنبه در گفت وگویی افزود : فدراسیون انمجن های ورزشی ، یک فدراسیون نوپا است و طبعا انجمن های تحت پوشش حداقل باید یکسال فعالیت کنند تا بتوان در این مدت ، بیلان کار آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد .

وی حضور تیم های ملی در مسابقات معتبربرون مرزی را برای کسب تجربه و ارتقا سطح دانش مربیان و بازیکنان مورد تاکید قرار داد و گفت : تیم های ملی ما باید در میدان بین المللی ظاهر شوند و از نزدیک شرایط تیم های حرفه ای را لمس کنند تا بتوانند از تجارب گرانسنگ این گونه حریفان قدرتمند آسیایی و جهانی ، الهام بگیرند .

البته برخی از تیم های اعزامی در مسابقات مهم آسیایی وجهانی مقامهای شایسته ای را کسب کرده اند که بعضا حتی نسبت به گذشته ، پیشرفت خوبی را در اینگونه میادین بدست آورده اند .

علیپور اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف طبق برنامه برگزار می شود و اعزام ها نیز با مساعدت وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد و در نهایت ، برنامه های ما با قدرت به پیش می رود .

وی با اشاره به اینکه فدراسیون انجمن های ورزشی ،ماههای پرکاری را در پیش دارد ، گفت : علاوه بر موارد یاد شده ، برگزاری مسابقات کشتی با کمربند آلیش جوانان جهان و آسیا در اواخر ماه جاری در مشهد و برگزاری مسابقات بین الملی دارت در آبانماه در کیش در دستور کار قرار دارد که بطور یقین در جریان این رقابتهای معتبر ، با مقامات و میهمانان ویژه خارجی نیز مذاکراتی خواهیم داشت تا از مساعدت های آنان برای ارتقا سطح تیم های ورزشی خود استفاده بهینه کنیم .

وی گفت : بحث آموزش را با جدیت دنبال می کنیم و برای بالا بردن سطح دانش و تجارب مربیان و داوران خود کوشا هستیم که البته در این زمینه ، بعضا مقامات فدراسیون های جهانی و کنفدراسیون های اسیایی ما را یاری می دهند .

وی با اشاره به حضور خود در کنگره جهانی کشتی های با کمربند در استانبول و اجلاس جهانی دارت در جمهوری ایرلند گفت : خوشبختانه در این دو اجلاس ، حضوری موثر داشتیم که در استانبول مقرر شد اتحادیه این رشته ها با محوریت ایران راه اندازی شود . ضمن اینکه در کنگره استانبول مذاکرات رضایت بخشی با مسئولان و مقامات برجسته حاضر در نشست صورت گرفت و از انهابرای حضور در مسابقات جوانان جهان و آسیا در مشهد دعوت بعمل آمد .

وی افزود : در ایرلند نیز ، حضور مطلوبی در اجلاس جهانی دارت داشتیم و حتی قرار شد با حمایت فدراسیون جهانی دارت ، ' آکادمی دارت ' در کشورمان تاسیس شود.
۱۱ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.