ملی پوشان وزنه برداری در جام باشگاه های آسیا وزنه می زنند

با تعامل ایجاد شده میان مسئولان تیم ملی حفاری اهواز و کوروش باقری، سرمربی تیم ملی، وزنه برداران ملی پوش مشکلی برای حضور در جام باشگاه های آسیا نخواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای فصل جاری وزنه برداری جام باشگاه های آسیا از روز سوم آذرماه سال جاری در ازبکستان برگزار می شود؛ که این تاریخ دقیقا 10 روز پس از پایان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در پاریس فرانسه خواهد بود.

کوروش باقری سرمربی تیم ملی در این باره گفت: «اینکه وزنه برداران ملی پوش به فاصله دو هفته در دو مسابقه رسمی شرکت کنند اتفاق خوشایندی نیست چراکه من خودم این شرایط را تجربه کرده ام و می دانم چه فشاری به وزنه بردار وارد می شود. با این حال به غیر از کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی که پس از مسابقات جهانی پاریس باید به مداوای زانوی آسیب دیده خود بپردازند، دیگر ملی پوشان تیم ملی حفاری اهواز مشکلی برای حضور در جام باشگاه های آسیا ندارند و با صلاحدید مربیان این تیم می توانند  در رقابتهای ازبکستان وزنه بزنند.»

هم اکنون مجید عسگری در 62 کیلوگرم، کیانوش رستمی در 85 کیلوگرم، سعید محمدپور و اصغر ابراهیمی در 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال و محمدرضا براری در 105 کیلوگرم و سجاد انوشیروانی در 105+ کیلوگرم 7 ملی پوشی هستند که در عضویت تیم  ملی حفاری اهواز قرار دارند.
۱۱ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.