در آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا ؛بانوان تیم ملی کانوپولو ایران بر قله آسیا ایستاد

مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کانوپولو در حالی در تهران به پایان رسید که تیم ملی بانوان کشورمان موفق شد برای چهارمین سال متوالی قهرمان آسیا شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی؛ در این مسابقه الهام تحقیق، فرشته حسینی، شیوا مولوی نیا، بهنوش رحمانی، سونیا گماری، الهه پوراحمدی، دلارام مرزآبادی و جمیله طهماسبی برای تیم ملی ایران و شن تینگ هسوآن، تی سنگ یی پینگ، هانگ یی فانگ، فو یویی، لین چیا چینگ و لای چینگ هویی برای تیم ملی چین تایپه به میدان رفتند.

در ابتدای این مسابقه توپ نصیب تیم ملی ایران شد و بهنوش رحمانی موفق شد در ثانیه 57 گل اول تیم کشورمان را به ثمر رساند. بعد از این گل قایقرانان چین تایپه حملاتی را انجام دادند که با دفاع خوب ایرانی ها نتیجه ای در پی نداشت و در حملاتی که ملی پوشان ایران انجام دادند باز هم بهنوش رحمانی موفق شد گل دوم خود و تیم ایران را در این مسابقه به ثمر برساند.

در ادامه مسابقه لای چینگ هویی موفق شد یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند ولی بعد از حدود یک دقیقه جمیله طهماسبی گل سوم ایران را به ثبت رساند و پی از آن نیز لین چیا چینگ گل دوم چین تایپه به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسد.

در ابتدای نیمه دوم توپ نصیب بازیکنان ایران شد ولی حملات ایران و چین تایپه نتیجه ای در پی نداشت تا اینکه الهام تحقیقی موفق شد گل چهارم ایران را وارد دروازه حریف کند. پس از آن نیز شن تینگ هسوان گل سوم چین تایپه و در ثانیه هایی بعد شیوا مولوی نیا گل پنجم و بهنوش رحمانی گل ششم ایران را به ثمر رساندند. در ادامه نیز شن تینگ هسون گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و مجدداً بهنوش رحمانی و الهام تحقیقی گلهای هفتم و هشتم را برای کشورمان وارد دروازه حریف کردند تا این مسابقه با نتیجه 8 بر 4 به سود ایران خاتمه دهند.

با این پیروزی تیم کشورمان برای چهارمین سال متوالی قهرمان آسیا شد و به مسابقات جهانی لهستان راه یافت.
در این مسابقه شیمیزو نائویا به عنوان داور اول، فاطمه نجاری به عنوان داور دوم، ترانه طباطبایی، مریم طوبی و زهرا نیلی به عنوان داوران میز به قضاوت پرداختند.

۱۱ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.