تالو کار تیم ملی ووشو: کسب موفقیت در آنکارا دور از دسترس نیست

ملی پوش ووشوکار اعزامی به رقابتهای جهانی ترکیه گفت: امید زیادی به کسب مدال در این رقابتها دارم و با توجه به وضعیت ایده آل جسمی و روحی که دارم کسب موفقیت در این پیکارها دور از دسترس نیست.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ "علی وطن خواه" تالو کار کشورمان در این باره اظهار داشت: اردوی پایانی و متصل به اعزام که از هفته پیش آغاز شده، از نظر سطح تمرینی و فنی به اوج خود رسید و از این هفته کم کم این تمرینات کمتر و فنی تر شده و با برنامه ریزی خوبی که کادر فنی برای این تیم در نظر گرفته اند خوشبختانه در حال حاضر در بهترین شرایط بدنی به سر می برم.

وی با اشاره به حضور بهترین های این رشته در رقابتهای جهانی آنکارا تاکید کرد: در رقابتهای جهانی 2007 چین حضور داشتم که متاسفانه از کسب مدال در این پیکارها بازماندم و با توجه به تجربه حضور در این مسابقات قطعا در رقابتهای جهانی آنکارا در ترکیه کار سختی را برای کسب مدال در پیش داریم.

وطن خواه اضافه کرد: در حال حاضر در 2 فرم "تای چی جین" و "تای چی چوان" خود را برای مسابقات جهانی آماده می کنم و خوشبختانه در هر 2 فرم امید کسب موفقیت را خواهم داشت هر چند که نمی توانم پیش از اجرای فرم در این رقابتها قول کسب مدال بدهم.

وی در ادامه اذعان داشت: قطعا سطح مسابقات جهانی ترکیه به نسبت رقابتهای 2009 کانادا و 2007 چین بالاتر و فشرده تر خواهد بود چرا که طی چند سال اخیر همه کشورها در این رشته سرمایه گذاری های زیادی را برای حضور درخشان در میادین بین المللی کرده اند و من امیدوارم در این مسابقات بتوانم پیشرفت خودم را به نمایش بگذارم.

تالوکار کشورمان با اشاره به آنالیز فیلم مسابقات مدعیان این رشته از کشورهای شرق آسیا در رقابتهای برون مرزی گفت: اکثر رقبای اصلی مثل چین، ژاپن و هنک کنگ را در میادین بین المللی آنالیز کرده ام و با دیدن فیلم مسابقات جهانی کانادا تقریبا با نحوه تکنکی و شیوه اجرای فرم حریفان آشنا شده ام هر چند که در مقایسه با این نفرات خودم را در حد و اندازه آنها می بینم.

 وی در پایان با تشکر از مسئولین این فدراسیون که با ایجاد یک بستر آرامش در اردوهای تیم ملی شرایط را برای ملی پوشان مهیا کرده بودند افزود: خوشبختانه بدون کوچکترین حاشیه ای اردوهای آمادگی را پشت سر گذاشتیم و من امیدوارم بتوانم با کسب مدال گوشه ای از زحمات مسئولین این فدراسیون را جبران کنم.

۱۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.