فنی ترین جودو کار نوجوانان آسیا: به فکر طلای المپیک برزیل هستم

فنی ترین جودو کار نوجوانان آسیا: به فکر طلای المپیک برزیل هستم
فنی ترین جودکار رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در لبنان گفت: امیدوارم کسب مدال طلا و رسیدن به موفقیت های مختلف را تا المپیک 2016 برزیل ادامه دهم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد عبیری پدیده سالهای اخیر جودو کشورمان اظهار داشت: شرکت در مسابقات لبنان سومین حضورم در رقابت های قهرمانی آسیا بود و پس از دو مدال برنزی که سال های گذشته به دست آوردم ،رسیدن به مدال طلا در مسابقات 2011 بیروت برایم بسیار دلچسب بود.

دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در لبنان در خصوص روند آماده سازی خود گفت: اردوی بسیار مناسبی را در ازبکستان پشت سر گذاشتم و حضور در مسابقات جهانی اوکراین نیز برایم تجربه ارزنده ای بود تا بتوانم در لبنان بهترین عملکرد را داشته و به مدال طلا دست یابم.

عبیری ادامه داد: حدود سه ماه تمرینات سنگینی را زیر نظر مربیان برگزار کردم و پس از کسب مدال طلا آسیا، از این پس به موفقیت در مسابقات جهانی می اندیشم.

وی در مورد پیکار با حریفان خود اظهار داشت: هر چند که حریفان مطرحی از قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان و کره جنوبی را شکست دادم اما سخت ترین مبارزه ام در نخستین دیدار مقابل نماینده قزاقستان بود که با هدایت خوب مربیان توانستم به برتری رسیدم.
۱۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.