ایران از سکوی نایب قهرمانی کبدی جوانان آسیا بالا رفت، بانوان برنز گرفتند

ایران از سکوی نایب قهرمانی کبدی جوانان آسیا بالا رفت، بانوان برنز گرفتند
رقابت های کبدی جوانان آسیا که در هر دو رده پسران و دختران در شهر کودای مالزی جریان داشت امروز بعد از ظهر با قهرمانی تیم هند در هر دو رده به پایان رسید و تیم جوانان پسر ایران ازعنوان نایب قهرمانی خود دفاع کرد و مدال نقره گرفت اما تیم دختران ایران به مدال برنز بسنده کرد تا نسبت به دوره گذشته که نایب قهرمان شده بود یک پله سقوط داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  در رقابت های دختران صبح امروز دختران ما در دیدار با تایلند بر سر رسیدن به فینال با همدیگر مبارزه ایی سرسخت و نزدیکی داشتند که در نهایت 46 بر 38 این بازی به سود تایلند به پایان رسید و دختران ایران با این نتیجه از رسیدن به فینال بازماندند و به همراه سریلانکا عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

در این بخش هند اول شد و تایلند نایب قهرمان مسابقات دختران گردید.
اما در بخش پسران تیم جوانان ایران بر خلاف تیم بانوان با اقتدار از سد تایلند در نیمه نهایی گذشت و به فینال راه یافت تا در فینال رقیب بزرگی مثل هندوستان را پیش رو داشته باشد.

ایران در نیمه اول این دیدار بازی نسبتا برابری را در فینال مقابل هند ارائه  کرد اما هند بازهم در نیمه دوم مقتدرتر ظاهر شد تا ثابت شود که ایران برای گذر از سد تیمی مثل هند نیاز به دانش مربیان هندی در هر دو رده پسران و دختران دارد و تا این فاصله را ما به حداقل نرسانیم در بر همین پاشنه خواهد چرخید.

در هر حال کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال برنز جوانان آسیا اگر چه در رده بانوان یک پسرفت را نشان می دهد اما بیانگر برنامه ریزی فدراسیون کبدی برای آینده و به خصوص بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی است که امیدواریم این مسابقات زمینه خوبی برای موفقیت در آن بازی های مهم باشد.

شایان ذکر است که در رده پسران 7 تیم و در رده دختران 6 تیم در این مسابقات حضور داشتند.

۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۶:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.