به گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛علیرضا ملارجبی :بی‌تجربگی کردم

به گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛علیرضا ملارجبی :بی‌تجربگی کردم
پینگ‌پنگ باز نوجوان ایرانی با ابراز تاسف از شکست در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی نوجوانان، این شکست را ناشی از بی‌تجربگی و سن کمتر در قیاس با حریف عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به سنگاپور ، علیرضا ملارجبی پس از ناکامی از راهیابی به جمع 4 پینگ پنگ باز برتر بازیهای آسیایی نوجوانان با بیان این مطلب افزود: بسیار متاسفم که نتوانستم جواب زحمات مربیان و مسئولان فدراسیون پینگ پنگ را بدهم. مسابقه عصر دیروز مقابل حریف کره ای در سطحی بالا برگزار شد و من نتوانستم مقابل این حریف پرقدرت که از نفرات برتر جهان در رده سنی پایه است، به نتیجه لازم دست یابم.
وی در ادامه افزود: اینکه تا به اینجای مسابقات هم بالا آمدم لطف خدا بود اما نتوانستم مقابل حریف کره ای راه به جایی ببرم. این حریف پرقدرت از آمادگی بالایی برخوردار بود و تلاش من برای شکست دادن او به نتیجه نرسید.
این پینگ پنگ باز نوجوان مسابقات تنیس روی میز بازیهای آسیایی نوجوانان را سطح بالا ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم در مسابقات بعدی نتیجه لازم را کسب کنم.
وی در خصوص دلایل شکست خود مقابل حریف کره ای در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز گفت: من در این مسابقه چند بار از حریف پیش افتادم اما روی بی‌تجربگی نتوانستم او را شکست دهم،. شاید به خاطر اینکه سن و سالم از او کمتر بود نتوانستم نتیجه لازم را به دست بیاورم.
۱۵ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.