در پایان روز اول مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا؛بانوان ایران ژاپن را گلباران کردند

در پایان روز اول مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا؛بانوان ایران ژاپن را گلباران کردند
تیم کانوپولوی بانوان ایران با کسب دومین پیروزی خود در مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا به دیدار فینال این دوره از مسابقات صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی آسیا در تهران، تیم بانوان کشورمان عصر جمعه در دومین دیدار خود به مصاف تیم ژاپن رفت.

در این دیدار تیم کانوپولوی بانوان کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آسیا در یک بازی یکطرفه تیم ژاپن را با نتیجه 11 بر یک شکست داد تا با اقتدار راهی بازی فینال این رقابت‌ها شود.

دیدار فینال مسابقات کانوپولوی بانوان آسیا فردا یکشنبه عصر در دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد. تیم کانوپولوی بانوان ایران پیش از این سه بار عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورده و دو بار نیز جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است.

با برگزاری این مسابقه، رقابت‌های روز نخست مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا به پایان رسید. در این روز تیم بانوان ایران مقابل تیم‌های چین تایپه و ژاپن به برتری رسید. تیم‌های جوانان و بزرگسالان ایران در بخش مردان نیز به ترتیب مغلوب تیم های ژاپن و چین تایپه شدند.

چهاردهمین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش زنان و مردان از هشتم تا دهم مهرماه در تهران برگزار می شود.
۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.