مهندس علی آبادی و افشارزاده قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفتند

مهندس علی آبادی و افشارزاده قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفتند
رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام های جداگانه ای ایستادن مقتدرانه والیبالیست های عزیز کشورمان بر سکوی قهرمانی جام ملت های آسیا و راه‌یابی به مسابقات جهانی و زیرگروه المپیک را به همه مسئولین و ملت ایران صمیمانه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پیام تبریک مهندس محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ایران آمده است:‌ بار دیگر همت ، اتحاد، خودباوری، امید و تلاش دست اندرکاران مجموعه فدراسیون والیبال، نوید فتح قله‌های بلندتر را داد تا مجددا بر توانایی و شایستگی جوانان شایسته و غیرتمند ایران زمین تاکید گردد.


در ادامه پیام علی آبادی آمده است:‌ از همه دست اندرکاران، مربیان، سرپرستان، بازیکنان، مدیران و دست اندرکاران فدراسیون تشکر نموده و از خدای متعال، عزت روزافزون ملت ایران و سرافرازی فرزندان مومن این دیار را مسئلت دارم.


بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در این پیام ضمن تقدیر ازعملکرد مقتدرانه ملی پوشان والیبال ایران در حضور بیش از  12 هزار تماشاگر اظهار داشت: این پیروزی ها فتح قله های بلندی را نوید می دهند.


در بخش دیگری از این پیام آمده است: ‌این افتخار، حرکتی به سمت پیروزی‌های درخشان‌تر در ورزش کشور و مایه خودباوری و امید هر چه بیشتر جوانان ایرانی است.


وی افزود:‌ با توجه به استعدادهای این رشته امیدوارم تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار جواز حضور در المپیک 2012 لندن را کسب کند.

۷ مهر ۱۳۹۰ ۲۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.