شهریان: در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان حرکت می کنیم

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک گفت:این فدراسیون سیاست های وزارت ورزش و جوانان در خصوص توسعه ورزش همگانی را دنبال می کند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون آمادگی جسمانی رباب شهریان که در نشست روسای هیات های آمادگی جسمانی و ایروبیک استانهای کشور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک سخن می گفت به جلسات وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها اشاره کرد و با بیان اینکه در این جلسات توسعه همگانی ورزش به عنوان اولویتی مهم مطرح شد اظهار داشت: این دیدگاه فرصت مناسب را در اختیار فدراسیون آمادگی جسمانی می گذارد، چرا که عمومی کردن ورزش در راس فعالیتهای ما قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، شهریان تعامل با روسای هیاتها و سایر نهادها و سازمانها را، کار ی ارزشمند دراین راستا توصیف کرد و گفت: با بهره گیری از تجربیات گذشته خود،در جهت تحقق اهداف وزارت ورزش، گام برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، همواره سعی کرده با تمام دستگاه های مرتبط با امور ورزش ، ارتباط داشته باشد و ضمن تعامل نزدیک با بسیج، دانشگاه ها، آموزش و پرورش و باشگاه ها، تفاهم نامه هایی را در راستای عمومی کردن ورزش، تشویق آحاد مردم به صحیح ورزش کردن، برگزاری کلاسهای آموزشی و تربیت مربیان به امضا برساند.

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، با تاکید بر دنبال کردن بحث جوانان به عنوان یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان، افزود:از محسنات ویژه آمادگی جسمانی و ایروبیک و دیگر رشته های زیر مجموعه این فدراسیون، توجه جدی به نسل جوان است و با توجه به توصیه دکتر عباسی، منطق حکم می کند که همواره خواستگاه جوانان را در نظر داشته باشیم.

در جریان این نشست،شهریان یکی از سیاست های فدراسیون را استفاده از خرد جمعی و توانمندی های متخصصین اعلام کرد و گفت: فدراسیون ما نخستین فدراسیونی بود که با توجه به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهاد اقتصادی، بحث سلامت را برای پیشگیری از بیماری ها در راستای جلوگیری از هزینه های بالای درمان و تاثیر آن بر اقتصاد خانواده ها، مطرح و پیگیری کرد.

در ادامه نشست، پیرامون نحوه مدیریت هیات های ورزشی،استفاده بهینه از فرصت های موجود در هیات های آمادگی جسمانی و ایروبیک موضوعاتی مطرح و ضمن معرفی رشته های جدید و بررسی دیدگاه ها، روسای هیاتهای استانی،عملکرد 6 ماهه اول سال را ارائه و نظرات خود را پیرامون برنامه های 6 ماهه پایانی سال، مطرح نمودند.

۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.