با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا؛تیمهای ملی ایران حریفان خود را شناختند

با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا؛تیمهای ملی ایران حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کانوپولو امروز 7 مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون قایقرانی، در این مراسم مسئولین کنفدراسیون آسیا، فدراسیون ایران و تیمهای شرکت کننده حضور داشتند. پس از برگزاری این جلسه زمان بندی مسابقات اعلام شد که بر این اساس روز جمعه 8 مهرماه از ساعت 9 صبح در بخش مردان بزرگسالان ایران و چین تایپه، ساعت 10 در بخش زنان بزرگسالان ایران و چین تایپه، ساعت 14 در بخش مردان جوانان ایران و ژاپن، ساعت 15 در بخش مردان بزرگسالان چین تایپه و ژاپن و ساعت 16 در بخش زنان بزرگسالان ایران و ژاپن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

روز شنبه 9 مهرماه و در روز دوم این رقابتها ساعت 9 صبح در بخش زنان بزرگسالان تیمهای ژاپن و چین تایپه، ساعت 10 در بخش مردان جوانان ایران و ژاپن و ساعت 16 در بخش مردان بزرگسالان ژاپن و چین تایپه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در روز پایانی این رقابتها نیز از ساعت 9 صبح یکشنبه 10 مهرماه تیمهای برتر برای کسب عنوان سومی، ساعت 10 در بخش مردان جوانان ایران و ژاپن و ساعت 11 در بخش مردان نیز تیمهای برتر برای کسب عنوان سومی به میدان می روند و ساعت 15 مسابقه فینال بخش زنان بزرگسالان و ساعت 16 مسابقه فینال بخش مردان بزرگسالان برگزار خواهد شد.

۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.