رییس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی:ایران توانایی میزبانی رقابتهای قهرمانی جهان را دارد

رییس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی گفت : تبریز توانایی میزبانی رقابتهای قهرمانی جهان را دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ جی اس گهلوت افزود : ایران با برگزاری 3 دوره قهرمانی جوانان اسیا ، قهرمانی بزرگسالان آسیا و قهرمانی بانوان آسیا و میزبانی شایسته و برگزاری رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز توان و قدرت و شایستگی تبریز و ایران را برای برگزاری رقابتهایی در سطح بالا همچون جهانی دارد.

وی با تشکر از فدراسیون کبدی ایران و اداره ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و ستاد برگزاری رقابتها گفت : حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی کبدی گام بسیار مهمی در توسعه کبدی در ایران و حتی آسیاست و دیپلماسی قدرتمند ایران در سطح منطقه عامل مهمی در توسعه رشته سرکل کبدی و کبدی است.

جی اس گهلوت افزود : برگزاری رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز راه برای انجام همکاریهای بیشتر بین ایران و هندوستان برای توسعه کبدی در جهان نشان داد و امید است ایران در المپیکی کردن رشته سرکل کبدی عامل مهم و تعیین کننده داشته باشد .

رییس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت : سرکل کبدی و کبدی در اسیا و منطقه را با کمک ایران و کشورهای صاحب سبک به حدی خواهیم رساند که جایگزین رشته کریکت در کشورهای هندوستان و پاکستان باشد.

سوک بیر سفیک باد ال سروزیر ایالت پنجاب هند به همراه هیات همراه و ماهی پالا نخست وزیر ایالت کلمبو سریلانکا ، جی اس کهلوت رییس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی و محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا میهمانان ویژه این دوره از رقابتها هستند.

تیم ملی سرکل کبدی ایران اسلامی با شکست از پاکستان به مقام سومی مشترک با تیم نپال در رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی مردان اسیا دست یافت.

۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.