پس از کسب عنوان قهرمانی موی تای جهان؛رازانی: موی تای ایران آینده درخشانی خواهد داشت

نماینده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی موی تای کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ازبکستان تاکید کرد که آینده این رشته در کشورمان بسیار درخشان است و از مسئولین خواستار توجه بیشتر به موی تای شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن موی تای، مجید رازانی پس از کسب اولین مدال طلای A کلاس موی تای جهان با اشاره به سطح این مسابقات اظهار کرد: این رقابت ها با حضور 80 کشور دنیا از جمله تایلند، روسیه، اکراین، بلاروس، ازبکستان، فرانسه و سایر مدعیان این رشته در دنیا برگزار شد و طبیعی است که در بالاترین سطح ممکن باشد.

وی افزود: خوشبختانه علی رغم اینکه اولین حضور خود را در این سطح از مسابقات تجربه می کردیم اما، ملی پوشان کشورمان بسیار خوب ظاهر شده اند و فکر می کنم با این شرایط در ادوار بعد خود را به سکوی تیمی این مسابقات برسانیم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: البته ما با اختلاف بسیار کمی از دیگر کشورها به جایگاه ششم رسیدیم و در صورتی که دو ملی پوشان دیگرمان هم به فینال می رسیدند اکنون ما بر یکی از سکوهای اول تا سوم جهان تکیه می زدیم.

وی خاطرنشان کرد: البته کسب 7 مدال برنزو یک طلا هم توسط ملی پوشان کشورمان اتفاق بسیار مبارک و نشانگر پیشرفت بسیار سریع موی تای در کشورمان است اما مطمئن هستم که این نیم از پتانسیل این رشته در کشورمان است و در آینده این را ثابت خواهیم کرد.

رازانی در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولین به این رشته شد و افزود: ما در این مسابقات شاهد سرمایه گذاری بسیار زیاد اغلب کشورهای حاضر بودیم. بدیهی است که اگر ما هم به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم و می خواهیم از این قافله عقب نمانیم باید ضمن سرمایه گذاری بیشتر انجمن موی تای را بته سمت فدراسیون شدن سوق دهیم.

وی همچنین با ابراز تشکر از تلاش های صورت گرفته برای پیشرفت این رشته گفت: خوشبختانه تغییر سیستم موی تای از سبک به انجمن اتفاق بزرگی بود و امیدواری ما را چند برابر کرد. جای خوشحالی است که مسئولین انجمن موی تای و شخص آقای نصیری از جنس این رشته هستند و الحق هم کهدر طول ماه های اخیر برای تیم ملی هیچ چیز کم نگذاشتند.

رازانی در پایان گفت: از تلاش همه مربیان و کسانی که در این راه بزرگ به من کمک کردند ابراز تشکر دارم و امیدوارم که در ادامه این راه هم مشوقین و یاری دهندگان اصلی من باشند.
۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.