آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری در سنندج

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری در سنندج
دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی پاریس از صبح امروز (چهارشنبه) در خانه وزنه برداری تختی سنندج آغاز شد.
 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، ملی پوشان وزنه برداری که برای انجام کارهای مربوط به دریافت ویزای فرانسه روز گذشته به سفارت این کشور در تهران رفته بودند، پس از یک روز وقفه در انجام برنامه های تمرنی، شب گذشت به سنندج بازگشتند تا از امروز دور جدید تمرینات خود را در این شهرستان پیگیری کنند.

تمرینات امروز زیر نظر جورج زالای، دستیار مجارستانی کوروش باقری انجام می شود و سرمربی تیم ملی که صبح امروز به همراه سجاد انوشیروانی به سفارت فرانسه رفته است، از فردا در تمرینات تیم ملی حضور خواهد داشت.

مجید عسگری، جابر بهروزی، کیانوش رستمی، احد سنجابی، سعید محمدپور، اصغر ابراهیمی، نواب نصیرشلال، محمدرضا براری، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی 10 وزنه بردار حاضر در اردوی تیم ملی هستند که تا پنجشنبه هفته آینده در سنندج به تمرینات پرفشار خود ادامه می دهند. کادر فنی در نظر دارد چهارشنبه هفته آینده برای سومین بار طی دو ماه گذشته با انجام رکوردگیری از وزنه برداران سطح توانایی های آنها را در فاصله کمتر از 40 روز تا آغاز مسابقات جهانی پاریس مورد ارزیابی قرار دهد.

۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.