"ملیحه فضلی" قهرمان ووشوی جهان : برای تکرار قهرمانی در آنکارا کار سختی در پیش دارم

دارنده مدال طلای ووشو بانوان در رقابتهای جهانی 2009 کانادا گفت: برای حضور در رقابتهای جهانی ترکیه در آنکارا و برای دفاع از عنوان قهرمانی در این پیکارها آماده ام و امیدوارم بتوانم در مصاف با بهترین های ساندای بانوان دوباره گردن آویز طلا را از آن خود کنم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ووشو، ملیحه فضلی سانداکار وزن 75- کیلوگرم بانوان ایران در این باره اظهار داشت: تا اعزام به مسابقات جهانی ترکیه یک هفته باقی مانده است و در این فرصت باقی مانده تمرینات سرعتی و قدرتی را طبق برنامه سرمربی چینی "پانگ یان" انجام می دهیم تا به آمادگی 100 درصدی این رقابتها دست یابیم.

وی ادامه داد: در رقابتهای جهانی 2009 کانادا توانستیم با غلبه بر حریفان خود در این وزن مدال طلا را از آن خود کنم هر چند به اعتقاد من تکرار این مدال در رقابتهای جهانی ترکیه سخت تر خواهد بود، چرا که همه تیمها با برنامه گسترده ای و برای کسب بهترین مدال به میدان می روند و با این شرایط قطعا کار سختی را در این پیکارها خواهم داشت.

فضلی با اشاره به بالا بودن سطح کمی و کیفی رقابتهای جهانی ترکیه به نسبت رقابتها جهانی کانادا، تاکید کرد: رشته ووشو به همه کشورها معرفی شده است و همه کشورها با برنامه ریزی وارد میدان خواهند شد و نباید هیچ کشوری را در این مسابقات دست کم گرفت.

ملی پوش ساندای بانوان اذعان داشت: در این مسابقات باید همه انژی خود را به کار ببیندیم تا بتوانیم  به مدال دست یابیم و من امیدوارم با تمریناتی که در طول این مدت داشته ایم بتوانیم بهترین مدال را بگیریم.

دارنده مدال طلای ووشو بانوان در خصوص مصدومیتی که در طول اردوهای آمادگی در ناحیه پای راست برایش پیش آمد افزود: مچ پای راست من در حاشیه برگزاری اردوهای آمادگی دچار پیچ خوردگی شد، ضمن اینکه از ناحیه کتف نیز از مصدومیت برخوردار شدم که خوشبختانه با کمک پزشک تیم این مصدومیت ها برطرف شده و در حال حاضر با آمادگی بالایی برای حضور در این رقابتهای آماده هستم تا بتوانم دوباره مدال بگیریم.
۶ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.