گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور ؛رئیس فدراسیون تنیس روی میز :عملکرد نوجوانان درتنیس روی میز قابل قبول بود

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور ؛رئیس فدراسیون تنیس روی میز :عملکرد نوجوانان درتنیس روی میز قابل قبول بود
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران این رشته در نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان در سنگاپور گفت: با وجود اینکه از عملکرد ملی پوشان نوجوان راضی هستم اما معتقدم می توانستیم در بخش تیمی و دوبل به مدال دست پیدا کنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک شاهرخ شهنازی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران در حاشیه مسابقات پینگ پنگ بازیهای آسیایی نوجوانان  با بیان این مطلب افزود: پینگ پنگ بازان نوجوان ایرانی فقط در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازیهای آسیایی نوجوانان به میدان رفتند و فرصت شرکت در مسابقات دوبل و تیمی را پیدا نکردند. به عقیده من اگر آنها در مسابقات تیمی به میدان می رفتند کسب مدال برنزشان حتمی بود.
وی با ابراز رضایت از عملکرد پینگ پنگ بازان ایرانی در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازیهای آسیایی نوجوانان افزود: پینگ پنگ بازان ما حداقل تا مرحله یک شانزدهم نهایی بالا آمدند و دو نماینده در مرحله یک هشتم نهایی داشتیم امروز هم ملا رجبی توانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند که نتیجه خوبی برای او و تیم تنیس روی میز ایران است.
شهنازی خاطرنشان کرد: ملا رجبی با غلبه بر حریفانی از ژاپن و سنگاپور توانایی های خود را ثابت کرد و او این شانس را خواهد داشت که با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال برنز دست یافته و افتخاری برای تنیس روی میز ایران کسب کند. به عقیده من او توانایی دستیابی به این مهم را دارد.
وی با ابراز امیدواری از آینده تنیس روی میز ایران یاد کرد و گفت: ملارجبی اعتماد به نفس و انگیزه شکست حریف کره ای را دارد اگر به این موفقیت دست یافت شایستگی های او بیشتر ثابت می شود در غیر این صورت باز هم عملکردش در بازیهای آسیایی نوجوانان قابل قبول بوده است.
شهنازی در ادامه افزود: در بازگشت به ایران نفرات تیم تنیس روی میز را تحت مراقبت قرار می دهیم تا در آینده نتایج مطلوب در پیکارهای آسیایی و جهانی کسب کنند.
وی با اشاره به این موضوع که تیم ایران به خواست خود از حضور در بخش دوبل و تیمی مسابقات تنیس روی میز بازیهای آسیایی سنگاپور انصراف داد، خاطر نشان کرد: ما در این مرحله اگر فرصت رقابت با تیم های دیگر را پیدا می کردیم مدال برنزمان حتمی بود.

 

۱۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.