نایب قهرمان ووشوی جهان: برای رویارویی با بهترین های جهان در ترکیه آماده هستم

ملی پوش ووشو کشورمان در بخش تالو در آستانه اعزام به رقابتهای جهانی آنکارا ترکیه گفت: مسابقات جهانی بعد از بازیهای آسیایی از بالاترین سطح کمی و کیفی برخوردار است و با این شرایط برای رویارویی با بهترین های جهان آماده می شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، "فرشاد عربی" نایب قهرمان جهان در این باره اظهار داشت: نزدیک به 4 ماه است به طور مداوم در اردوهای آمادگی در آکادمی ووشو به سر می بریم و با توجه به تمرینات بدنسازی و فنی که زیر نظر سرمربی چینی و مربی داخلی داشته ایم کاملا تفاوت فنی و تکنیکی را احساس می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه ملی پوشان ووشو برای حضور پرقدرت در رقابتهای جهانی ترکیه، تاکید کرد: رقابتهای جهانی ترکیه چهارمین تجربه حضور من در این پیکارها است و خوشبختانه توانستم در جوانان جهان مالزی یک نقره و یک برنز، بزرگسالان جهان در چین یک برنز و جهانی کانادا نشان نقره را از آن خود کنم و در حال حاضر برای کسب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات جهانی ترکیه که چهارمین حضور من در این پیکارها است، آماده می شوم و امیدوارم به این مهم دست یابم.

عربی در این خصوص گفت: البته کسب مدال در این مسابقات هرگز قابل پیش بینی نیست چرا که در بازیهای آسیایی گوانگجو برای کسب بهترین مدال به میدان رفتم که یک اتفاق باعث شد تا از کسب مدال باز مانم و در جایگاه ششم قرار بگیرم پس با این روال هرگز نمی توانم قول مدال بدهم.

ملی پوش تالوی کشورمان در خصوص حریفان خود در این پیکارها، اذعان داشت: کشور چین حرف اول را در این رشته می زند و کشورهای ویتنام، هنگ کنگ، مالزی و چین تایپه را نباید دست کم گرفت ضمن اینکه کشور آمریکا و روس را نباید فراموش کرد چرا که بهترینهای تالو را با خود به رقابتهای جهانی خواهند آورد پس باید بدون کوچکترین خطا و اشتباه وارد تالوفیلد شویم.

دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی کانادا در خاتمه خاطر نشان ساخت: کار کردن با سرمربی چینی که به فنون این رشته آگاه هستند در بالا رفتن سطح فنی ما بسیار ارزشمند بوده است هرچند که مربیان ما هم نشان دادند به علم روز تالوی دنیا آشنا هستند و این مسئله در آماده سازی تالوکاران بسیار کار ساز خواهد بود.
۴ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.