با توجه به مثبت بودن نمونه تست دوپینگ دونده قطری؛مدال نقره بازیهای آسیایی صمیمی به وی اهدا شد

با توجه به مثبت بودن نمونه تست دوپینگ دونده قطری؛مدال نقره بازیهای آسیایی صمیمی به وی اهدا شد
مدال نقره بازی های آسیایی گوانگجو به محمد صمیمی اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این مراسم که با حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، عباس صمیمی سرپرست هیات چهارمحال و بختیاری و محمد صمیمی نفر دوم بازی های آسیایی گوانگجو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، بهرام افشارزاده مدال نقره صمیمی را بر گردن وی انداخت.

گفتنی است، دبیرکل کمیته ملی المپیک از سرپرست فدراسیون دوومیدانی خواست تا مدال نقره صمیمی را به وی اهداء کند که او از افشارزاده درخواست کرد به عنوان یکی از بزرگان و زحمتکشان ورزش کشور مدال نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی را به وی اهداء کند.

گفتنی است، چندی پیش "گوشی یانگ" دبیر کل اجرایی بازی های آسیایی 2010 گوانگجو در نامه ای به دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران به وی خبر داد که تست دوپینگ پرتابگر دیسک قطر در بازی‌های آسیایی گوانگجو که مدال نقره گرفته بود، مثبت شده است.

بنابراین مدال محمد احمد دییب پرتابگر دیسک قطری از وی گرفته شد و برای اهداء به محمد صمیمی نفر سوم این مسابقات به کمیته ملی المپیک ایران داده شد.
محمد صمیمی با پرتاب 63 متر و 46 سانتی متر در این مسابقه به مدال برنز دست یافته بود که به این ترتیب مدال وی به نقره تبدیل شد.
۴ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.