تیم ملی والیبال ایران 3 بر 0 از سد پاکستان گذشت تا امروز با ژاپن بازی کند

تیم ملی والیبال ایران 3 بر 0 از سد پاکستان گذشت تا امروز با ژاپن بازی کند
تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار دور دوم جام شانزدهم به چهارمین پیروزی خود دست یافت تا ضمن شکست پاکستان امروز خود را برای بازی با ژاپن آماده کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان در این دیدار که در برابر پاکستان قرار گرفت، بازی را با ترکیب امیر حسینی، حمزه زرینی، علیرضا نادی، سید محمد موسوی، آرش کمالوند، مهدی بازارگرد و فرهاد ظریف (لیبرو) آغاز کرد.

ملی پوشان ایران در این دیدار با ارائه یک بازی بدون نقص و هماهنگ در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 14 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدندتیم ملی والیبال کشورمان در چهار بازی گذشته خود سه بر صفر پیروز شده و از این نظر در بین 16 تیم شرکت کنند، رکورد دار است.با توجه به بازی خوب ملی پوشان ایران، "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی ایران یکی از ساکت ترین افراد حاضر در سالن مسابقات بود.حدود 5 هزار نفر بازی امروز ایران و پاکستان از نزدیک تماشا کردند که نزدیک به هزار نفر آنان از بانوان علاقمند به رشته ورزشی والیبال بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در برابر پاکستان از تمامی بازیکنان اصلی و ذخیره استفاده کرد، اما حمزه زرینی و آرش کمالوند از بهترین های ایران در بازی بودند.تیم ملی والیبال ایران که با تیم های پاکستان ، هندوستان و ژاپن در گروه نخست دور دوم همگروه است  امروز دوشنبه به مصاف ژاپن خواهد رفت.

 تیم ملی پاکستان نیز با هندوستان بازی می کند.با توجه به اینکه تیم ایران در مرحله مقدماتی هند را سه بر صفر شکست داد، در این مرحله نیز امتیاز بازی با هند، در جدول گروه محاسبه خواهد شد.
۴ مهر ۱۳۹۰ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.