مربی تیم ملی ووشو: در رقابتهای جهانی ترکیه کار سختی را در پیش خواهم داشت

مربی تیم ملی ووشو آقایان در بخش ساندا در خصوص رقابتهای جهانی ترکیه گفت: پیشرفت ووشو ایران برای کشورهای مدعی قهرمانی ووشو به اثبات رسیده است و با این شرایط قطعا کار سختی را در رقابتهای جهانی ترکیه در آنکارا در پیش رو خواهیم داشت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"محمدرضا جعفری" در این باره اظهار داشت: در حال حاضر تیم ساندای آقایان در شرایط ایده آلی به سر می برد و در طول مدت تمرینات فشرده ای که در آکادمی ووشو در پیش رو داشته اند به سطح قابل توجهی از نظر تکنیک و تاکتیک رسیده اند هر چند که با وجود برترین های این رشته در رقابتهای جهانی کار سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سانداکاران ایران جوان و با تجربه هستند چرا که به این خود باوری رسیده اند که به عنوان یک مدعی اصلی و ویژه برای کشورهای آسیایی که در رقابتهای برون مرزی قهرمانی را یدک می کشند، تبدیل شده اند و با این شرایط تمرینات بدنسازی و فنی را در دستور کار قرار داده ایم، ضمن اینکه تمرینات سرعتی و میدانی ملی پوشان نیز ادامه خواهد داشت.

جعفری تاکید کرد: اکثر ملی پوشان ووشو ایران سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را داشته اند و به جز "علی یوسفی" در وزن 60- کیلوگرم همه  ووشو کاران سابقه حضور در رقابتهای بین المللی را داشته اند و امیدوارم بتوانند در این رقابتها بهترین مدال را از آن خود کنند که قطعا با وضعیت روحی و روانی مناسبی که دارند کسب مدال در این رقابتها دور از دسترس نخواهد بود.

مربی تیم ملی ووشو آقایان اذعان داشت:  البته دیدار تدارکاتی با ترکیه که در ایران برگزار شد محک خوبی بود تا ووشوکاران بیشتر خود را در مصاف با حریفان ببینند و ایجاد شرایط و جو  این مسابقه کمک کرد تا آنها در وضعیت جدی و مسابقه ای قرار بگیرند.

وی با اشاره به بهترین های این رشته در رقابتهای جهانی ترکیه افزود:  وزن های اعزامی ووشو ایران حریفان سرسختی از روس، بلاروس، چین و ویتنام خواهند داشت و با شناختی که از ووشوکاران حریف داریم قطعا کار سختی را در پیش رو داریم  اما با اعتماد به نفس و پشتکاری که از ملی پوشان ایران سراغ دارم قطعا برای بهترین مدال جدال خواهند کرد.

جعفری تاکید کرد: قدرت بدنی بالا، تکنیک و روحیه بالای ووشو کاران ایران رمز موفقیت آنها در رقابتهای برون مرزی است و امیدوارم در این راستا به بهترین و خوشرنگ ترین مدال های ووشو دست یابیم تا بتوانیم برای حفظ عنوان نایب قهرمانی باز هم پرچم سه رنگ ایران را در این پیکارها به اهتزاز در آوریم.
۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.