دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس فدراسیون بین المللی کبدی؛دکتر عباسی: کبدی این ظرفیت را دارد که با تلاش بیشتر به یک رشته پرطرفدار جهانی مبدل شود

دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس فدراسیون بین المللی کبدی؛دکتر عباسی: کبدی این ظرفیت را دارد که با تلاش بیشتر به یک رشته پرطرفدار جهانی مبدل شود
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس فدراسیون بین المللی کبدی با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی اظهار داشت که با برنامه ریزی دقیق تر و تلاش بیشتر می توان کبدی را جهانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقر زا سایت خبری ورزش و جوانان،دکتر عباسی شنبه شب در دفتر کار خود با جی.اس.گلوت، رییس هندی فدراسیو ن بین المللی کبدی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان ضمن خوش آمد گویی به گلون و هیات همراه ابراز امیدواری کرد که این فدراسیون بتواند با برنامه ریزی و تلاش بی وقفه رشته کبدی را بیش از پیش گترش داده و در آینده ای نه چندان دور آن را به رشته ای پرطرفدار و پرمخاطب در سطج جهان مبدل سازد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی مردان اسیا که به در شهر تبریز جریان دارد گفت: از این که کشور ما میزبانی این مسابقات و هر تبریز پذیرای تیمها و ورزشکاران آسیا است بسیار مفتخر و امیدواریم این عزیزان در مدت حضور در ایران اوقات وایام خوشی را پشت سر بگذارند.

دکتر عباسی افزود: هرچند برگزاری چنین رقابتهایی در واقع پاسخ به اشتیاق و انگیزه های ورزشکاران حرفه ای کبدی در سطح قاره است اما باید دستیابی به اهدافی بزرگ چون توسعه این رشته ورزشی را نیز دنبال کنیم.

وی در پایان با اشاره به تشکیل وزارت ورزش و جوانان در ایران تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران علاقمند است تا کشورهای دوست و همسایه به ویژه کشورهایی که از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تاریخی با ما دارند، بیش از پیش در تمامی عرصه ها خصوصاً حوزه ورزش رشد و توسعه یابند.

در این دیدار گلوت نیز ضمن ارائه گزارشی از جایگاه و وضعیت گنونی ورزش کبدی در جهان ابراز اطمینان کرد که با توجه به خصوصیات بارز میهمان نوازی و خونگرمی ملت ایران، شاهد میزبانی بی نظیری در رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی مردان آسیا در تبریز خواهیم بود.

محمد سرور، دبیر کل فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیایی کبدی و محمدرضا مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی کشورمان در این دیدار گلوت را همراهی کردند.
۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.