برگزاری اختتامیه کلاس استعدادیابی وزنه برداری

مراسم اختتامیه اولین دوره کلاس استعدادیابی وزنه برداری در سال 90 با حضور حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، در این مراسم که استاد هوشمند، از پیشکسوتان با سابقه ورزش ژیمناستیک کشور، داراب ریاحی، دبیر فدراسیون وزنه برداری و جمعی از پیشکسوتان رشته وزنه برداری حضور داشتند، 35  وزنه بردار 14 ساله در حضور میهمانان به کار با وزنه و مرور کارهایی  که طی 3 روز حضور در کلاس استعدادیابی، زیر نظر مدرسان فدراسیون وزنه برداری آموزش دیده بودند پرداختند.

در اولین دوره کلاس استعدادیابی وزنه برداری، وزنه برداران برتر 6 استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، اصفهان، گلستان و اردبیل به همراه یک مربی از هر استان حضور داشتند که زیر نظر دکتر مصطفی حکمت پور، رئیس کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون وزنه برداری و 3 مدرس فدراسیون وزنه برداری، علیرضا قریشی، ایوب بهتاج و رضا این دوره آموزشی را در آکادمی ملی المپیک سپری کردند.

دومین دوره کلاس های استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری اواخر مهر ماه با دعوت از وزنه برداران برتر 6 استان دیگر برگزار می شود. برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری به گونه ای است که نفرات برتر 5 مرحله کلاس استعدادیابی، در جشنواره ای که بهمن ماه سال جاری به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا خواهد شد دور هم جمع شوند تا ضمن دیدن مراحل پایانی آموزش با یکدیگر به رقابت بپردازند.
۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.