افشار زاده در اردوی تیم ملی ووشو:درخشش گوانگجو را در ترکیه تکرارکنید

افشار زاده در اردوی تیم ملی ووشو:درخشش گوانگجو را در ترکیه تکرارکنید
"بهرام افشارزاده" دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز چهارشنبه 30 شهریورماه با حضور در آکادمی ووشو از اردوی تمرینی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان اعزامی به یازدهمین دوره رقابتهای جهانی ترکیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این بازدید "افشارزاده" و دکتر "مهدی علی نژاد"رئیس فدراسیون ووشو، دست اندرکاران و مسئولان این فدراسیون، مدیران و مربیان تیم ملی ووشو و همچنین جمعی از رسانه های گروهی حضور داشتند.

پس از تماشای اردوی ملی پوشان ووشو، ابتدا دکتر "مهدی علی نژاد" ضمن خیر مقدم به دبیر کل کمیته ملی المپیک از خدمات و پشتیبانی های دلسوزانه این مدیر با تجربه و با سابقه کشورمان تقدیر نمود و خطاب به ملی پوشان ووشو گفت: بی شک حضور آقای افشارزاده در کمیته ملی المپیک و حمایت های بی دریغ ایشان از جامعه ورزش و ورزشکاران بر هیچ کس پوشیده نیست و ورزش ایران از حضور چنین فردی در دستگاه ورزش برخود می بالد.

در ادامه بهرام افشارزاده دبیر  کل کمیته ملی المپیک در گفت و گوی صمیمانه با اعضای تیم ملی ووشو و حاضرین گفت: بنده علاقه خاصی به رئیس فدراسیون ووشو دارم چرا که هم از لحاظ تخصصی و مدیریت و هم به لحاظ ادب و نزاکت ایشان را یکی از مدیران نمونه ورزش کشور می دانم.

وی افزود: شما قهرمانان در بازیهای آسیایی گوانگجو با درخشش و کسب مدالهای رنگارنگ تصویر ویژه ای در ورزش ایران ترسیم کردید و از آن به بعد نگاه جامعه به ورزش ووشو گسترده تر شد و امیدوارم که بتوانید در رقابتهای جهانی ترکیه هم مثل گوانگجو افتخار آفرین باشید و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در آنکارا به اهتزاز در آورید.

افشارزاده اظهار داشت: البته منش پهلوانی و احترام به پیشکسوتان و با تجربه های ورزش را همیشه باید سر لوحه کار خود قرار دهید و از شما می خواهم که در میادین مبارزه همیشه ادب و مردانگی را نسبت به حریفان خود بکار ببندید.

بنده در بازیهای آسیایی پوسان از نزدیک شاهد مبارزات حسین اوجاقی بودم و او در یکی از مسابقه های خود در حالی که می توانست حریف خود را به راحتی شکست دهد ولی با متانت و شکیبایی مانع از تحقیر کردن حریف خود شد که این مسئله مرا تحت تاثیر قرار داد.

اما حسین اوجاقی مدیر فنی تیمهای ملی و کاپیتان اسبق تیم ملی ووشو به نمایندگی از اعضای تیم ملی ووشو گفت: مجموعه آکادمی ووشو و تیم ملی جوان و با انگیزه ای را که ملاحظه  می فرمائید حاصل مدیریت صحیح و تلاش وکوشش رئیس فدراسیون و دست اندرکاران این فدراسیون است.

ما نایب قهرمان جهان هستیم و برای دفاع از این عنوان به ترکیه می رویم ولی اطمینان دارم که اگر مدیران ورزش از این فدراسیون حمایت کنند و به لحاظ سخت افزاری و بودجه پشتیبان ما باشند می توانیم در بازهای آسیایی اینچئون کره جنوبی هم افتخار آفرینی کنیم و چه بسا بهتر از گوانگجو مدال آور باشیم.

 

 
۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.