کوروش باقری: تا روز اعزام هیچ وزنه برداری خط نمی خورد

کوروش باقری: تا روز اعزام هیچ وزنه برداری خط نمی خورد
در پایان اردوی سنندج هیچ وزنه برداری از تیم ملی خط نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با تائید این خبر گفت: ما هیچ الزامی نداریم که ترکیب 8 نفره تیم ملی وزنه برداری را در این مقطع که نزدیک به 45 روز تا مسابقات جهانی پاریس باقی مانده معرفی کنیم. از این رو تا قبل از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه هیچ وزنه برداری از جمع ملی پوشان خارج نخواهد شد مگر به دلیل مسایل انضباطی یا خواست خود وزنه بردار، که آن نیز با توجه به شرایط خوب حاکم بر اردو و رقابت نزدیک وزنه برداران بعید به نظر می رسد.

باقری با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان وزنه برداری افزود: خوشبختانه طی 10 روز گذشته که ملی پوشان در سنندج تمرین خود را دنبال کرده اند بسیاری از آنها از جمله بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، سعید محمدپور، مجید عسگری و احد سنجابی افزایش رکورد داشتند و شرایط دیگر نفرات هم بهتر گذشته است. در این میان کیانوش رستمی و اصغر ابراهیمی هم که هر دو از ناحیه زانو آسیب دیده بودند نیاز به زمان بیشتری دارند تا به فرم ایده ال خود نزدیک شوند.

باقری با اشاره به ایجاد تغییرات جزئی در روند تمرینات ملی پوشان در اردوی سنندج خاطرنشان کرد:  این روزها روی تکنیک وزنه برداران به خصوص بالا زدن و سرعت بیشتر تمرکز کرده ایم. از طرفی تعداد حرکات سنگین را افزایش داده ایم اما زمان تمرینات کمتر شده تا به لحاظ ریکاوری هم بدن های آنها در وضعیت بهتری قرار داشته باشد.

۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.