در اولین روز از دوره مدیریت ورزشی همبستگی المپیک ویژه مدیران ورزشی در زنجان؛مدیران باید کارهای خود را با کمترین هزینه و بیشترین اثرگذاری انجام دهند

در اولین روز از دوره مدیریت ورزشی همبستگی المپیک ویژه مدیران ورزشی در زنجان؛مدیران باید کارهای خود را با کمترین هزینه و بیشترین اثرگذاری انجام دهند
در اولین روز از دوره مدیریت ورزشی همبستگی المپیک ویژه مدیران ورزشی در زنجان دکتر گائینی مدرس اعزامی از کمیته ملی المپیک گفت: مدیران کشوری باید با بهره گیری از علم روز دنیا و اندیشه ای ناب کارهای خود را با کمترین هزینه و با بیشترین اثر گذاری اجرا نمایند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان دوره مدیریت ورزشی همبستگی المپیک ویژه مدیران ورزشی در زنجان آغاز شد.

در نخستین روز از برگزاری این دوره ایرج رحمانی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برگزاری کلاس های مختلف علمی از سوی کمیته ملی المپیک ایران فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و دانش اندوزی می باشد که مسئولین ورزش استان باید با مدد گرفتن از آموزه های خود در این دوره موجبات تعالی و رشد  بیش از پیش ورزش را محقق سازند.

وی با بیان این مهم که هم اکنون بسیاری از کارهای ناممکن در ورزش با بهره گیری از علم روز دنیا محقق شده است ابراز کرد: رشته های ورزشی همچون دوومیدانی، شنا، قایقرانی، تیر و کمان جزء رشته هایی می باشند که با بهره گیری از علم روز دنیا  و کار مضاعف می توانند در رویدادهای مهم ورزشی همچون المپیک برای کشور عزیزمان مدال های رنگارنگ بسیاری را کسب کند .

رحمانی در ادامه خاطر نشان کرد: استان زنجان با جمعیتی کمتر از یک میلیون توانسته است اولین ستاد راهبردی بازیهای آسیایی 2014 استان را با چشم انداز کسب 30 سهمیه و 15 مدال فعال سازد و امسال نیز 51 تیم در لیگ برتر داشته باشد که امیدواریم با آموزهای علمی این دوره زمینه های ارتقاء و پیشرفت ورزش استان بیش از پیش فراهم آید.

در ادامه دکتر گائینی مدرس این دوره گفت :  با توجه به اینکه فعالیت های مدیران می توانند سودآور و یا آسیب دهنده به جمعی از مردم باشد لذا باید آنان با روشهای علمی روز دنیا آگاه شوند ، تا سودآوری ها را به حداکثر و آسیب ها را به حداقل برسانند.

گائینی در ادامه خاطر نشان کرد ، مدیران کارهای فیزیکی طاقت فرسایی را انجام می دهند که این امر منجر خواهد شد تا اندیشه آنان از آرامش و گشایش لازم برای تفکر برخوردار نباشد لذا باید با روشهای جدید مدیریت آشنا شوند تا به مدد آن بتوانند انرژی دوباره ای را برای ادامه راه کسب کنند و در بعد مدیریتی کارهای را انجام دهند که کم هزینه و پر اثر باشد.

گفتنی است این دوره با حضور معاونین، مسئولین و روسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تا یکم مهر ماه دایر خواهد بود.
۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.