محمدی: با سهمیه کامل در المپیک لندن شرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نایب قهرمانی تنها با اختلاف 2 امتیاز در رقابت‌های جهانی ترکیه نشان داد که کشتی آزاد ایران به روزهای طلایی اش نزدیک شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: زمانیکه بعد از رقابت‌های المپیک 2008 پکن از فدراسیون کشتی حکم سرمربیگری تیم ملی را گرفتم، برنامه مکتوبی را تا المپیک لندن ارائه دادم که خوشبختانه این برنامه‌ها علیرغم تمامی کم و کاستی‌ها با همکاری تمامی ارکان فدراسیون کشتی به خوبی پیش رفته است. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در رقابت های ترکیه گفت: ما تنها با اختلاف 2 امتیاز دوم شدیم و آزادکاران شایسته کشورمان لیاقت و شایستگی کسب عنوان قهرمانی را داشتند. تیم ایران استحقاق قهرمانی جهان را داشت ما چیزی از روس‌ها کم نداشتیم و نشان دادیم در صورت توجه بیشتر به ورزش اول کشور می‌توانیم افتخارات این چنینی را در المپیک 2012 لندن تکرار کنیم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در رقابت های جهانی ترکیه چهار سهمیه المپیک را کسب کردیم و برای سه سهمیه باقی مانده، سه مسابقه دیگر را پیش رو داریم و امیدوارم که باسهمیه کامل و حضورهفت ملی ‌پوش در رقابت‌های المپیک لندن نتیجه‌ی خوبی را کسب کنیم.
۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.