یوسف آجرلو در گفت و گو با سایت کمیته :برای مسابقات قهرمانی سلاحهای بادی آماده می شویم

یوسف آجرلو در گفت و گو با سایت کمیته :برای مسابقات قهرمانی سلاحهای بادی آماده می شویم
با پایان گرفتن مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب نهایی تیم ملی تیراندازی سلاحهای بادی ، تیراندازان برای مسابقات قهرمانی آسیایی سلاحهای بادی به اردو دعوت شدند .
یوسف آجرلو ، مسئول کمیته استعداد یابی اهداف ثابت فدراسیون تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات آسیایی سلاحهای بادی که اواخر مهرماه برگزار می گردد ، یکی از مسابقات مهم این رشته است که هر دو سال یک بار به میزبانی یکی از کشورهای آسیایی برپا می شود .

وی ادامه داد با توجه به نزدیک شدن به آخرین میدان رقابت برای کسب سهمیه  در بازیهای المپیک لندن ، این رویداد محک خوبی برای ملی پوشان و افزایش آمادگی آنها می باشد .

مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون تیراندازی با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان اظهار داشت : در مسابقات قهرمان کشور که طی آن نفرات ملی پوش گزینش شدند ، تیراندازان ضمن تکرار رکوردهای قبلی ، نشان دادند که از وضعیت فنی خوبی برای حضور در رقابت ها برخوردار هستند .

آجرلو در پایان خاطر نشان کرد که مسابقات قهرمانی آسیایی سلاحهای بادی اواخر مهرماه و با حضور 34 تیرانداز  خانم و آقا در رشته های تفنگ و تپانچه به میزبانی کویت برگزار می گردد.
۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.