سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان : برای دفاع از عنوان قهرمانی به ویتنام می رویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان : برای دفاع از عنوان قهرمانی به ویتنام می رویم
عباس آقاکوچکی با بیان اینکه ملی پوشان نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در دوره گذشته قهرمان میدان شدند اگرچه پیش بینی در مورد رده سنی نوجوانان را بسیار سخت است ولی عنوان داشت برای دفاع از عنوان قهرمان به ویتنام می روند.
عباس آقاکوچکی ، مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان پس از بازگشت از آلمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : ما سه روز پیش از آلمان برگشتیم در آن جا تیم ملی در مقابل 4 تیم از آلمان و یک تیم از لهستان قرار گرفت و توانست در مجموع پیروز رقابت ها باشد و این نشان می دهد که سطح نوجوانان پیشرفت خوبی کرده است. مرحله جدید اردو ها نیز پس از یک استراحت 5 روزه بعدازظهر سه شنبه 29 شهریور ماه در سالن بسکتبال ورزگاه آزادی آغاز می گردد و تا 5 مهر ماه ادامه می یابد و  پس از 4 روز استراحت دوره بعدی اردوها  از روز دهم مهر ماه آغاز می شود که تا روز اعزام به ویتنام ادامه خواهد داشت .

وی افزود : مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا دهه سوم مهر ماه به میزبانی ویتنام برگزار می گردد که در آن 16 تیم آسیایی حضور دارند و ایران به همراه عراق و اردن بعنوان نمایندگان غرب آسیا در آن شرکت می کنند .

وی در ادامه در مورد نظرش در مورد تیم ملی نوجوانان که به مدت 4 ماه است هدایت ان را بر عهده گرفته خاطر نشان کرد : نوجوانان ما در دوره قبل مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا مقام اول را از آن خود کرده بودند ولی در مجموع از نظر من رده سنی نوجوانان ناشناخته است و پیش بینی در مورد عملکرد آن ها بسیار سخت است و طبیعتا تیم های کره جنوبی ، ژاپن و چین تیم های بسیار قوی دارند و. تیم ملی نوجوانان که چند ماه پیش در ترکیه با نوجوانان چین روبرو شده بود  تیم بسیار قوی و با کیفیتی را روبروی خود دید . ولی می توانم بگویم در این دوره 4 ماهه که به تیم پیوستم در 5 مرحله اردویی که برای نوجوانان برگزرا کردیم در مجموع از عملکرد و پیشرفت بچه ها راضی بودم و بازی خوب بچه ها در آلمان نیز می تواند گواه خوبی برای اثبات این ادعا باشد.
۲۸ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.